Pirmaujančios Lietuvos pakavimo ir ženklinimo sprendimų įmonės "PakMarkas" apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį siekė 18,8 mln. litų ir buvo 6,5 proc. mažesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai įmonė produktų ir paslaugų buvo pardavusi už 20,1 mln. litų.
Pasak "PakMarko" rinkodaros direktoriaus Ronaldo Vaitiekūno, pirmojo pusmečio rezultatai atspindi bendrovėje vykstančius struktūrinius pokyčius - daugiau dėmesio skiriama pelningesniems veiklos segmentams.
"Pakavimo medžiagų apyvarta šių metų pradžioje sumažėjo dėl bendrai didėjančios konkurencijos rinkoje ir dėl to krintančių kainų. Todėl dėmesį sutelkėme į tuos produktus, su kuriais dirbdami turime akivaizdų konkurencinį pranašumą - visų pirma į etikečių spaudą ir pilstymo įrangą", - pabrėžia R. Vaitiekūnas.
Pasak įmonės atstovų, "PakMarko" lipniųjų etikečių pardavimai šių metų pirmąjį pusmetį, palyginti su pernai metais, išaugo 38 proc. ir viršijo 6 mln. litų.
"PakMarkas" šiame segmente išsiskiria tuo, kad savo klientams Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse siūlo kompleksinius sprendimus bei profesionalų, greitą aptarnavimą. Savo pozicijas bendrovė dar labiau sustiprino birželio mėnesį įsigijusi unikalią "Du Pont" spaudos formų gamybos liniją - vienintelę tokią Rytų ir Vidurio Europoje.
Kompanijos rinkodaros direktorius įsitikinęs, kad nuolatinis "PakMarko" dėmesys modernizacijai duoda ir kokybinių rezultatų - tarp šalies gamintojų auga susidomėjimas naujausiomis technologijomis, kurios leidžia kokybiškiau ir efektyviau reprezentuoti gaminį ar prekės ženklą naudojant lipnias etiketes.
Šiemet "PakMarkas" numato gamybos modernizavimui ir plėtrai bendrai skirti per 4 mln. litų.
BNS