Tad kaip ir kiti 5 serijos BMW modeliai, taip ir atnaujinta „M5“ buvo aprūpinta naujo stiliaus priekiniais ir galiniais žibintais, naujausia „iDrive“ multimedijos sistema bei technologijomis, kurios vienaip ar kitaip palengvina naudojimąsi automobiliu kiekvieną dieną.
Vis dėlto, mūsų dėmesį labiausiai patraukė „M5 Competition“ versija, kuri agresyvumo, dinamikos ir aštrių pojūčių skalėje yra pačioje viršūnėje.
BMW bendrovės teigimu, prie automobilio dirbę inžinieriai labai daug dėmesio skyrė naujiems amortizatoriams, kurie pirmą kartą buvo panaudoti „BMW M8 Gran Coupe“. Inžinieriai taip pat pakoregavo ratų išvirtimo kampą, sumontavo naujos konstrukcijos šarnyrus ir pradėjo naudoti išskirtinai „Competition“ versijai skirtas spyruokles.
Šioje versijoje taip pat gausime „M Compound“ vardu pavadintą stabdžių sistemą. Ją sudaro gerokai lengvesni stabdžių diskai, kuriuos dabar dengia raudona spalva nudažytos stabdžių apkabos. Daugiau laiko lenktynių trasoje praleidžiantys vairuotojai tikrai norės užsisakyti iš anglies-keramikos pagamintus stabdžių diskus, kurie bendrą automobilio masę sumažina net 23 kilogramais.
Tuo tarpu technologinis pagrindas išliko minimaliai pasikeitęs. Sportiškąjį sedaną varo 4,4 litro, 8 cilindrų galiūnas, kuris šiai dienai yra montuojamas į eilę skirtingų „BMW M“ padalinio kūrinių.
Tai reiškia, jog „Competition“ formoje „BMW M5“ sedane esantis variklis išvystys 625 arklio galias ir 780 Nm sukimo momentą. Pastarasis rodiklis bus pasiekiamas 1800 - 5300 sūkių diapazone.
Šie parametrai leidžia „BMW M5“ tapti „pasimatuokime ataugomis“ konkurso nugalėtoju, mat „Competition“ versija yra truputėlį galingesnė už „Audi RS6“ ir „Mercedes-Benz E63 AMG S“, tačiau sukimo momento varžybose „BMW M5“ turi pripažinti „E63 AMG S“ pranašumą.
Užvedę variklį, įjungę „M“ režimą ir „Launch Control“ sistemą, ir pasiuntę žinutę 8 laipsnių pavarų automatinei pavarų dėžei bei keturių varančiųjų ratų sistemai, atleidę stabdžio pedalą ir iki dugno įmynę akceleratoriaus pedalą pajusite kaip „BMW M5“ sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,3 sekundės, o 200 km/val. ribą pasiekia per 10,8 sekundės.
Atnaujinto „BMW M5“ kaina prasidės nuo 120 tūkst. Tuo tarpu „Competition“ versija atsies 129 tūkst. eurų.