Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gal miestuose reiktu visas gatves aptverti,o per perejas butu galima eiti tik tada,kai yra du pestieji ir ziuri i skirtingas puses
Musu kelininkai ir ypac Via Lietuva vadovai labai saunus. Jle pristatys zenklu, prikurs saleliu. Gali net tilto vidury salele padaryt (netikite, jau yra) bet kad rimtais darbais uzsiimtu, tai jau nesulausit
Greičiausiai briedžiai ženklo nemato
Padekokit koncervatoriam už tokią betvarkę. Mokamas kelias, akcizas už kurą, kas visus pinigus suryja jeigu net tvorų nesugeba aptverti. Tik inkilų pristatyta pilni keliai o daugiau nieko.
@Virga
Jo jo, lancbergis naktimis pasislepes inkiliukus delioja
@Virga
Pinigus suryja Via Lietuva atlyginimai.Rekvizitai rodo,kad 330 darbuotojų.Mažiausiai po 1200 imant ,per mėnesį gaunasi nemaža suma.O tai per metus.Štai jums ir keliams skiriami pinigai
Kam ems atsakit už tai ka nepadarei.e padare ka reike ems ir pavogti kiek reike o žmoniu nuomone ems nerupi...
Nesupratau,o greičio matuoklio nera tokioj vietoj?Juk apsaugo šis daiktas nuo visų nelaimių...
Remiantis JAV praktika, tokius apkiautusius susisiekimo ir aplinkos apsaugos ministrus nukentėjusioji turėtų paduoti į teismą, dėl žalos atlyginimo ,prisiteisti solidžia sumele už aplaidumą . Čia juokai baigti, turi būti veiksmai...
Ženklą " Žvėrys" pastatyti lengviausia. Per trisdešimt su viršum atkurtos Nepriklausomybės metų autostradą Vilnius- Kaunas- Klaipėda buvo galima rekonstruoti į bent šešių ( geriau aštuonių) juostų visu ilgiu aptvertą ir apšviestą autobaną su bent 150 km per val. greičių. Dabar nesibaigiantys remontai, bet važiavimo kokybė vargu ar ženkliai pagerėjo. Juolab, kad didžiausias ruožas nuo Kauno link Klaipėdos vis dar neaptvertas ir tokie įvykiai, kaip šis gali neduok Dieve pasikartoti.
@Dar
Toliau balsuok už 'vsio zakonno' ir bus AubamaS su 3.5 juostos.
@Dar
10 juostų nenori?
Kur pralaidos gyvūnam po autostrada ar virš jos? Negi Susisiekimo ministras nėra buvęs Vakarų šalyse, nematęs,kaip tokios pralaidos įrengiamos?
@dar
aišku, kad nėra buves
Greičio matuokliai ar aptverta autostrad
Visa autostrada nustatyta greičio matuokliais, bet ruožas nuo posūkio į Šilalę iki Kryžkalnio, Raseinių, Babtų ( išskyrus mažą ruoželį prie Dubysos) vis dar neaptvertas. Kodėl taip yra, gal atsakys Susisiekimo ministras, Automobilių kelių direkcijos vadovas?
@Greičio matuokliai ar aptverta autostrad
Kaltas Liansbergas, šiferiu neliko tvorom.
REKLAMA
REKLAMA
Pagrindinė Lietuvos magistralė kelia siaubą vairuotojams: „Ši atkarpa yra labai pavojinga“