Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Superautomobilių gaudytojas Marchettino nuolatos sugeba mus nustebinti įvairiausiais vaizdo klipais, kuriuose užfiksuoti egzotiškiausi pasaulio automobiliai.
Šį kartą Italijoje gyvenantis Marchettino sugebėjo nufilmuoti vieną rečiausių mašinų pasaulyje - Pagani Zonda Revolucion. Pritrenkiančiai atrodantis automobilis turi atmosferinį dvylikos cilindrų, 6 litrų benzininį variklį, kuris išvysto 800 arklio galių ir 730 NM sukimo momentą. Galinga AMG širdis ant savo pečių turi panešti tik 1070 kilogramų, o tai reiškia, kad automobilio svorio ir galios santykis yra net 748 arklio galios vienai tonai.
Pagani iš viso pagamino tik penkis Zonda Revolucion vienetus. Kiekvienas norėjęs įsigyti šią mašiną privalėjo sumokėti net 2.2 milijono eurų + mokesčiai.
Žinant, jog Zonda Revolucion galima naudoti tik lenktynių trasose, automobilis turėtų patikti tik keliems išrinktiesiems, kuriems didžiulė kaina nemotais.
Superautomobilių gaudytojas Marchettino nuolatos sugeba mus nustebinti įvairiausiais vaizdo klipais, kuriuose užfiksuoti egzotiškiausi pasaulio automobiliai.
Šį kartą Italijoje gyvenantis Marchettino sugebėjo nufilmuoti vieną rečiausių mašinų pasaulyje - Pagani Zonda Revolucion. Pritrenkiančiai atrodantis automobilis turi atmosferinį dvylikos cilindrų, 6 litrų benzininį variklį, kuris išvysto 800 arklio galių ir 730 NM sukimo momentą. Galinga AMG širdis ant savo pečių turi panešti tik 1070 kilogramų, o tai reiškia, kad automobilio svorio ir galios santykis yra net 748 arklio galios vienai tonai.
Pagani iš viso pagamino tik penkis Zonda Revolucion vienetus. Kiekvienas norėjęs įsigyti šią mašiną privalėjo sumokėti net 2.2 milijono eurų + mokesčiai.
Žinant, jog Zonda Revolucion galima naudoti tik lenktynių trasose, automobilis turėtų patikti tik keliems išrinktiesiems, kuriems didžiulė kaina nemotais.