Kiekvienas vairuotojas yra girdėjęs bent vieną istoriją apie Kinijoje sukurtą ir pagamintą mašiną iš kurios norisi tik pasijuokti.
Ambicijų nestokojantys automobilių gamintojai iš Kinijos puikiai žino, jog norėdami užkariauti Europos ir JAV naujų automobilių rinkas, jie privalo atsisakyti senojo „Copy/Paste“ modelio ir pradėti kurti savomis idėjomis pagrįstus modelius.
Susipažinkite su – „Li Xiang“ bendrovės kūriniu – „Li Xiang One“. Patraukliai atrodančiu visureigiu, kuris, panašu, buvo sukurtas atsižvelgiant į naujos kartos vairuotojų poreikius.
Dėl aplinkosaugos susirūpinę, ką tik iškepti vairuotojai nudžiugs išgirdę, jog „Li Xiang One“ turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1,2 litro benzininis variklis su turbina ir elektros motorai.
Sužinoję tai, Jūs tikrai norite užduoti klausimą – „Kaip po velnių ši maža skardinė gali patempti tokį visureigį?“ „Li Xiang“ inžinierių genialumas slypi paprastume.
Matote, šiame visureigyje esantis variklis veikia kaip generatorius, kuris leidžia įkrauti išsikrovusias ar išsikraunančias baterijas. Tokią pačią konfigūraciją galima surasti „BMW i3“ bei Aukščiausios pavaros laidos vedėjų sukonstruotame „Geoff“ projekte.
Bendrovės atstovai tikina, jog kelis kilometrus odos turinčiame visureigyje surasime 330 arklio galių ir 530 Nm sukimo momentą išvystančius elektros motorus. Be to, pilnai įkrautos baterijos leis nuvažiuoti maždaug 700 kilometrų atstumą arba, teoriškai, iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal.
Dėl lietimui jautrių ekranų išprotėję Kinijos vairuotojai turėjo milžinišką įtaką konstruojant „Li Xiang“ interjerą, kuriame surasite ne vieną, ne du, o keturis ekranus. Pirmasis – prietaisų skydelis, antrasis ir trečiasis skirtas multimedijai, o ketvirtasis, sumontuotas šalia pavarų perjungimo svirties, leidžia valdyti klimato kontrolę ir kitas smulkmenas.
Bent jau gimtojoje Kinijoje, šis dičkis kainuos maždaug 400 000 Kinijos juanių arba maždaug 52 000 eurų. Sudomino?