Papildyti naujomis pagalbos ir saugos sistemomis „Mercedes-Benz“ mikroautobusai ir toliau užtikrintai lyderiauja visame pasaulyje. Vieni inovatyviausių ir saugiausių mikroautobusų nuo šiol pristatomi su penkiomis sistemomis, pritaikytomis būtent šios kategorijos transporto priemonėms. Net trys iš jų pasauliui pristatomos pirmą kartą.
Saugumo užtikrinimui „Mercedes-Benz“ skiria ypatingą dėmesį. Ne išimtis ir šios markės mikroautobusai, kuriuose visos naujosios sistemos ne tik palengvina vairavimą, bet ir padeda išvengti nelaimingų atsitikimų.
Viena iš naujausių pagalbinių sistemų „Crosswind Assist“ nustato staigius, stiprius vėjo gūsius, kurie gali turėti įtakos mikroautobuso važiavimui. Ši sistema padeda išlaikyti transporto priemonę reikiamoje kelio juostoje net pučiant ypatingai stipriam vėjui.
„Collision Prevention Assist“ – dar viena visiškai nauja sistema, pritaikyta būtent „Mercedes-Benz“ mikroautobusams. Ši sistema padeda išvengti susidūrimų su priekyje ta pačia kryptimi važiuojančia transporto priemone: nuolat stebi atstumą iki priekyje esančio automobilio, pastebėjus susidūrimo pavojų įspėja vairuotoją bei pagal likusį atstumą optimizuoja stabdymo galią.
Pirmą kartą pristatyta ir „Blind Spot Assist“ sistema. Jos pagalba yra stebima ta sritis, kurios vairuotojas negali matyti per veidrodėlius. Sistema informuoja, kai kitos transporto priemonės yra „aklojoje“ (nematomojoje) zonoje ir taip įspėja apie ten esančią kitą transporto priemonę. Taigi norėdamas persirikiuoti į kitą eismo juostą, vairuotojas jau būna įsitikinęs, kad joje kita transporto priemonė nevažiuoja.
Be minėtų trijų pagalbinių sistemų, švenčiančių pasaulinę premjerą, „Mercedes-Benz“ mikroautobusus papildė ir dar dvi sistemos – „Lane Keeping Assist“ ir „Highbeam Assist“.
„Mes visuomet stengėmės išlaikyti pirmaujančią poziciją kalbant apie mūsų transporto priemonių saugumą. Dabar, papildyti naujausiomis pagalbos ir saugos sistemomis, Mercedes-Benz mikroautobusai žengia į naują erą. Šios sistemos padės vairuotojui išvengti nelaimingų atsitikimų, sukurs sąlygas komfortiškesniam vairavimui“, – teigia „Mercedes-Benz Vans“ vadovas Vokeris Mornhinwegas.
Pasirodo, „Mercedes-Benz“ mikroautobusus su pagalbos bei saugos sistemomis sieja senos tradicijos: tai buvo pirmasis prekinis ženklas transporto priemonių sektoriuje, dar 1995 metais komercinių automobilių modeliuose įvedęs stabdžių antiblokavimo sistemą (angl. Antilock Brake System – ABS).
Kiek vėliau, 2002 metais pasirodė ir kita – elektroninė stabilumo programa (angl. Electronic Stability Program – ESP). 2006 metais mikroautobusus papildė dar labiau patobulėjusi „Adaptive ESP“ elektroninės stabilumo kontrolės sistema, nustatanti krovinio svorį bei vietą krovinių dalyje. Abi ESP kartos lėmė drastiškai sumažėjusį avarijų skaičių.
„Mercedes-Benz Vans“ plėtros vadovės dr. Sasha Paasche teigimu, plėtodami naujas sistemas, „Mercedes-Benz“ pasinaudojo visa savo sukaupta patirtimi: „Esame laimingi, galėdami semtis patirties ir žinių iš „Daimler Group“. Tai tik dar viena priežastis, kodėl mes esame viršuje, kai kalbama apie saugumą inžinerijos srityje“.