„Audi“ yra įsitikinusi, jog naujos kartos „A6 Allroad“ turi užtektinai visureigiškų savybių, kurios leistų šio universalo savininkams važinėti ne tik asfaltuotais keliais. Pavyzdžiui, pasirinkę „Off-Road“ režimą, automobilio prošvaisa padidinama 45 milimetrais. Pasirinkus „Sport“ režimą, automobilis prisiglaudžia arčiau važiuojamosios dalies, o tiksliau – automobilio pakaba sužeminama 15 milimetrų.
Reguliuojama pneumatinė pakaba su amortizatorių kontrole yra standartinė „Audi A6 allroad quattro“ įranga ir buvo specialiai sukurta šiam modeliui, taip padidinant jo galimybes bekelėje. Pakabos kontrolės sistema automatiškai nustato prošvaisą, priklausomai nuo greičio ir „Audi drive select“ sistemoje pasirinkto važiavimo režimo. „Auto“ ir „Comfort“ režimuose standartinė „Audi A6 allroad quattro“ prošvaisa yra 139 mm, kuri kinta priklausomai nuo automobilio greičio.
Retkarčiais į bekelę išvažiuojančius vairuotojus turėtų pradžiuginti ir tai, jog „A6 Allroad“ turės nusileidimo nuo nuokalnės ir įkalnės įveikimo sistemą. Stačioje nuokalnėje ši sistema riboja automobilio greitį nuo 2 iki 30 km/val. vairuotojo pasirinktu greičiu ir, priklausomai nuo situacijos, stabdo visus keturis ratus kartu arba atskirai.
„Audi“ toliau ignoruoja visuotinę dyzelinių variklių medžioklę ir į naujos kartos „A6 Allroad“ siūlys montuoti vieną iš trijų skirtingo pajėgumo dyzelinių variklių. Visi variklių gamoje esantys motorai yra 3 litrų darbinio tūrio, turi 6 cilindrus ir yra poruojami tik su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis.
Silpniausioji versija išvystys 231 arklio galią ir 500 Nm sukimo momentą 1750-3250 sūkių diapazone. Sekantis eilėje – 286 AG ir 620 Nm sukimo momentą išvystantis agregatas, o pačioje „A6 Allroad“ versijų viršūnėje – 349 AG ir 700 Nm sukimo momentą išvystantis motoras, kurio dėka padidinto pravažumo universalas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 5,2 sekundės.