Tai - padidinto pravažumo automobilis. Kompaktiško hečbeko paskirtį išduoda aukštesnė kėbulo prošvaisa, juodos spalvos kėbulo apdailos detalės ir didesnio skersmens lengvo lydinio ratlankiai.
„Leon“ hečbeko pagrindu sukurta koncepcija pasižymi net 41 mm didesne kėbulo prošvaisa ir ženkliai pagerėjusiomis pravažumo savybėmis. Kaip ir daugelis „VAG“ koncerno kūrinių, taip ir „Seat Leon Cross Sport“ turi „Haldex“ keturių varančiųjų ratų sistemą, kuri aktyvuojama tik labai išskirtiniais atvejais. Kasdieninėse kelionėse į darbą, „Seat“ bus varomas tik priekiniais ratais.
Tačiau pati įdomiausia dalis - variklis. Priekyje sumontuotas motoras varomas ne dyzelinu, bet benzinu. 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis motoras išvysto 300 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą.
Suporuotas su „DSG“ - dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, šis žavingas padidinto pravažumo automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4.9 sekundės.
Spaudos konferencijos metu, šios automobilių markės vadovas, Jürgenas Stackmannas, neslėpė susižavėjimo šiuo unikaliu automobiliu. Jeigu galutinis sprendimas būtų J.Stackmanno rankose, tokį modelį „Seat“ prekybos salonuose išvystume jau kitais metais. Tačiau, vargu ar taip atsitiks.
Panašaus dydžio, šiek tiek blankesnį variantą turėtume išvysti kitų metų pavasarį. „Seat“ kitų metų kovą įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje turėtų pristatyti „Leon“ pagrindu sukurtą „Volkswagen Tiguan“ alternatyvą.
SEAT's Jürgen Stackmann said the Leon Cross Sport would be "ideal for the brand and for a young and active lifestyle. Furthermore, as a compact two-door, this crossover is a perfect match for the urban jungle of city dwellers." To us, it sounds kind of like a
Volkswagen Golf R in hiking boots.