Kaip BNS pasakojo Karinių oro pajėgų (KOP) Aviacijos bazės vadas pulkininkas leitenantas Audronis Navickas, pastarosiomis dienomis gausiai sningant, darbo nepritrūksta visoms penkioms sniego valymo mašinoms.
"Pagrindinį bei atsarginį pakilimo ir nusileidimo takus bei manevravimo takus valome nuolat. Jei nespėjam, belgai pakoreguoja savo skrydžių tvarkaraštį", - sakė A.Navickas.
Jo teigimu, nuo gruodžio pradžios, kai belgai pradėjo keturių mėnesių trukmės misiją, naikintuvai "F-16" tris kartus kilo pagal aliarmą.
Dukart neatpažinti orlaiviai pasirodė esantys virš Latvijos skridę nedideli privatūs lėktuvai, o trečiąjį kartą taikinys nebuvo aptiktas, manoma, jog radarai Lietuvos ir Latvijos pasienyje užfiksavo meteoroliginį zondą.
Pagrindinio kilimo-tūpimo tako Zokniuose ilgis - 3,5 km, plotis - 80 metrų. Atsarginis takas šiek tiek trumpesnis - 3280 metrų, tačiau dukart siauresnis - 32 metrų pločio.
Aerodromas pakankamai aprūpintas sniego valymo technika. Prieš porą metų iš Švedijos per labdarą gauti 3 naudoti sniego valytuvai, be to, įsigyta ir visiškai naujos bei modernios technikos. 2005 metais konkurso keliu įsigytos dvi modernios sniego valymo mašinos. Viena jų - šveicarų gamybos "Boschung", galinti ne tik šluoti, stumti sniegą bei barstyti reagentą, bet ir sniegą siurbti, įsigyta už 2 mln. 168 tūkstančius litų. Kita, šiek tiek paprastesnės konstrukcijos, pagaminta Vokietijos bendrovėje "Mercedes Benz", įsigyta už 1 mln. 146 tūkstančius litų ir Zoknius pasiekė 2006 m. vasario mėnesį.
Pagal poreikius takai barstomi ir specialiu reagentu, kuris ekologiškai švarus, negadina tako dangos ir nesukelia korozijos.
REKLAMA