„Bridgestone Americas Tire Operations“ paskelbė remianti naujausią „DreamWorks Animation“ 3D formatu kuriamą animacinę komediją „Turbo“ apie paprastą sodo sraigę, svajojusią dalyvauti „Indy 500“ lenktynėse, ir aktyviai dalyvavusi šio filmo kūrimo procese. „Bridgestone“ kompanijai priklausančio prekinio ženklo „Firestone“ ir „DreamWorks Animation“ draugystė suteiks „Firestone“ klientams išankstinę galimybę susipažinti su žymiąja greitąja sraige ir jos lenktynių komanda.
„Bridgestone“ tikisi padėti „Firestone“ prekiniam ženklui tapti žinomu visame pasaulyje. Animacinis filmas Europoje pradėtas rodyti šį mėnesį, o „Firestone“ šį įvykį suderino su pardavimų kampanijomis ir išpardavimais keliose šalyse, įskaitant ir Rytų Europos rinkas. „Firestone“ internetinis tinklalapis, informacinė medžiaga prekybos vietose ir suvenyrai padės įgyvendinti šią kampaniją.
„Firestone“ yra gerai žinomas ir tradicijomis pasižymintis prekinis ženklas, kuris Europoje buvo pristatytas 1930 metais. Ir jis vis dar labai gerai žinomas dėl dalyvavimo „Formulės 1“, 24 val. Le Mano ir „Indy Car“ lenktynėse. Šis filmas suteikia „Firestone“ galimybę vėl sužibėti visame pasaulyje“, - sakė „Bridgestone Europe“ kompanijos ir prekinio ženklo komunikacijos vadovas Jake Rønsholtas.
„Dirbdami su „DreamWorks Animation“ ir padėdami pasakoti istoriją apie greitąją sraigę, svajojančią dalyvauti „Indy 500“ lenktynėse, mes įžvelgėme galimybę originaliai pristatyti šią sporto šaką jaunajai kartai“, - sakė „Bridgestone America“ atstovas.
„Turbo“ atkaklumas, vertybės ir dvasia puikiai dera su „Firestone“ palikimu „IndyCar“ ir „Indianapolis Motor Speedway“ lenktynėse. Didesnio malonumo dirbant šį bendrą darbą mes net negalėjome tikėtis“, - pridūrė jis. „Bendradarbiavimas su „Bridgestone Amaricas“ ir „Firestone“ smagiam, greitam, visai šeimai skirtam 3D „Turbo“ filmui leidžia įkūnyti tikrų lenktynių jaudulį“, - sakė „DreamWorks Animation“ marketingo vadovė Anne Globe.