Ugnies ir debesų šokis
Kai kalba pasisuko apie šou, Dmitrijus pažadėjo du paprastus dalykus: daug dūmų ir ugnies. Internete matę jo pasirodymus, puikiai supranta, kad sportininkas kuklinasi. Kiekviename savo pasirodyme jis paskęsta savo paties pagamintuose debesyse ir dažnai matosi tik ugnis spjaudantys išmetimo vamzdžiai. Užsiminus, kad jo automobilis atrodo kaip nulietas naktiniam driftui „Naktinėje Šerykloje“, Dmitrijus koketuoja, jog visko gali būti ir jis ten pasirodys.
Viską iš labai arti galės pamatyti 3 laimingieji. Iki ketvirtadienio pietų „Autoplius.lt Fast Lap“ feisbuke vyksta konkursas, kurio metu žmonės turi dalintis vaizdo įrašu su Dmitrijaus kvietimu. Burtų keliu bus ištraukti nugalėtojai, kuriuos jis paveš su savo „Drako“ pagrindinėje žiedinėje trasoje.
Kita vertus, tai galima pavadinti loterija be pralaimėjimo. Visi „Nemuno žiede“ esantys žiūrovai galės gyvai ir per didžiulius LED ekranus stebėti kelis įspūdingus ukrainiečio važiavimus. Jam kompanija palaikys Lietuvos drifto pažibos Andrius Vasiliauskas ir Benediktas Čirba.
Rugpjūčio 11 d. Kačerginės „Nemuno žiedo” trasoje vyks trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap” etapas. Kai tik saugos automobilis „Nissan X-Trail“ išsuks iš trasos jame bus duotas startas Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato etapui su 57 dalyviais, „Time Attack” greičiausio rato lenktynėms su 100 dalyvių, Lietuvos semi-PRO drifto čempionato etapui su 30 dalyvių ir naktiniam driftui Šerykloje. Taip pat vyks daugiau nei dvigubai prailgintos egzotiškosios 4 valandų ir 20 minučių ištvermės lenktynės tamsoje „Naktinės Lenktynės 420”. Jų startas šeštadienį 20 val., o finišas – 20 minučių po vidurnakčio.
Daugkartinis Ukrainos drifto čempionas, nuolatinis Rytų Europos drifto čempionato lyderis ir dažnas „King of Europe“ podiumų svečias. Tai – Dmitrijus Illyukas. Jis rugpjūčio 11 d. su savo 1000 AG „Nissan“ ne tik važiuos „Autoplius.lt Fast Lap“ renginyje, bet ir paveš loterijoje laimėjusius žiūrovus.
Sužvėrėjęs „Nissan“
Retai kada meistrą pranoksta jo įrankiai. Ukrainietis drifteris ir jo „ Drako“ yra būtent tokia išimtis. Visos Europos drifto mylėtojams jis įsiminė kaip ugnimi spjaudantis, nežabotos galios monstras.
„Tai yra 1999 metų „Nissan S14”. Dabar jis išvysto mažiausiai 1000 AG ir 1000 Nm sukimo momentą“, - lyg apie savaime suprantamą dalyką kalba oficialus „Monster Energy“ atletas.
Tačiau, kai paklausiame apie modifikacijas, Dmitrijui pritrūksta rankų pirštų. Automobilyje nebeliko net standartinio varžto. Patobulinimų čia yra beveik 80. Vienas ryškiausių – ugnimi spjaudantys išmetimo vamzdžiai priekyje. Jis pasakoja, kad viskas dėl labai praktiškų sumetimų.
„Čia ne dėl šou. Ugnys atsiranda, kai suveikia „antilag“ sistema. Ji padeda palaikyti slėgį turbinose, kai atleidžiu akseleratorių. Taip „Drako“ pasiruošęs bet kurią akimirką išlaisvinti visą savo galią“, - savo išskirtinumą racionaliai paaiškina sportininkas.
Daugkartinis Ukrainos drifto čempionas, nuolatinis Rytų Europos drifto čempionato lyderis ir dažnas „King of Europe“ podiumų svečias. Tai – Dmitrijus Illyukas. Jis rugpjūčio 11 d. su savo 1000 AG „Nissan“ ne tik važiuos „Autoplius.lt Fast Lap“ renginyje, bet ir paveš loterijoje laimėjusius žiūrovus.
Sužvėrėjęs „Nissan“
Retai kada meistrą pranoksta jo įrankiai. Ukrainietis drifteris ir jo „ Drako“ yra būtent tokia išimtis. Visos Europos drifto mylėtojams jis įsiminė kaip ugnimi spjaudantis, nežabotos galios monstras.
„Tai yra 1999 metų „Nissan S14”. Dabar jis išvysto mažiausiai 1000 AG ir 1000 Nm sukimo momentą“, - lyg apie savaime suprantamą dalyką kalba oficialus „Monster Energy“ atletas.
Tačiau, kai paklausiame apie modifikacijas, Dmitrijui pritrūksta rankų pirštų. Automobilyje nebeliko net standartinio varžto. Patobulinimų čia yra beveik 80. Vienas ryškiausių – ugnimi spjaudantys išmetimo vamzdžiai priekyje. Jis pasakoja, kad viskas dėl labai praktiškų sumetimų.
„Čia ne dėl šou. Ugnys atsiranda, kai suveikia „antilag“ sistema. Ji padeda palaikyti slėgį turbinose, kai atleidžiu akseleratorių. Taip „Drako“ pasiruošęs bet kurią akimirką išlaisvinti visą savo galią“, - savo išskirtinumą racionaliai paaiškina sportininkas.