Europos futbolo čempionatas - puiki proga pasipelnyti iš originalių, tačiau visai beprasmių produktų, kurie vienu ar kitu būdu primena futbolą.
Šia proga prekybos tinklas „Plus“ pristatė futbolo aikšte kvepiantį tualetinį popierių, o kitas prekybos tinklas „Rossmann“ siūlo įsigyti tualetinį popierių su futbolo simbolika - žaidėjais ir kamuoliais, rašo Vokietijos dienraštis „Welt“.
Gyvūnams skirtą produkciją gaminanti kompanija „Fressnapf“ šia proga pristato specialią patalynę, kilimėlius ir juodai raudonai auksines kojines šunims. Žalios spalvos patiesalas primena futbolo aikštę - čia pavaizduoti pagrindiniai jos elementai.
O jeigu keturkojis draugas norės stebėti rungtynes kartu su savo šeimininku - jis galės pasimėgauti ir specialiai jam pagamintu alumi - iš jautienos buljono padarytu nealkoholiniu gėrimu, išpilstytu į 0,33 litro talpos tamsaus stiklo alaus buteliukus.
Tuo tarpu kompanija „Frosta“ savo pusfabrikatį „Pačirškinkim ispanus ant keptuves“ skiria ne šunims, bet žmonėms. Būtinas pakuotės elementas, žinoma, yra futbolo kamuolys. Kadangi futbolo aistruoliams laiko gaminti maistą nelieka, šio produkto paruošimas itin paprastas: „4 valgomuosius šaukštus įpilti į keptuvę. Suberti pakelio turinį. Pakaitinti maksimalioje temperatūroje. Sumažinti ugnį ir kaitinti dar 12-14 minučių nuolat maišant“.
Bulvių traškučiu gamintojai „Crun“ santūresni: jie pristato dvigubą traškučių maišelį, pavadintą tiesiog „komandiniu maišeliu“. Tuo tarpu Euro 2008 proga šokoladas „Milka“ pasivadino „Čempioladu“.
„Mueller Milch“ pagamino specialų jogurtą: „Traškantys šokoladiniai futbolo kamuoliukai“. Padidėjo ir alaus bei grilio produkcijos įvairovė. Galima įsigyti specialų grilį su įmontuotu radiju: jei stebėti rungtynes nebus galimybių, mėgstamos komandos rungtynių bus galima bent jau klausyti per radiją.
Alkoholinius gėrimus pardavinėjanti Hamburgo kompanija pristato alų iš 16 čempionate dalyvaujančiu šalių. Kai kurie prekiniai ženklai tokie reti, jog nenusimanantis žmogus gali juos palaikyti Rytų Europos komandų žaidėjų vardais ar pavardėmis: Zywiec, Pivo Larlovacko, Ivaono.
Futbolo sirgaliams bando įtikti netgi Greenpace: užsisakiusiam žurnalą apie ekologiją, kaip priedas bus padovanotas ugninis Fairplay kamuolys.
Deutshe Bahn šia proga išleido į apyvartą specialią visuomeninio transporto kortelę futbolo aistruoliams. Šios kortelės galiojimo laikas kiekvieną kartą pailgės mėnesiu, kai rungtynes laimės vokiečių komanda.
Be to, sirgaliai šiam čempionatui gali įsigyti specialias vėliavas su rankovėmis. Tai labai palengvins jų „darbą“: nereikės tribūnoje visą laiką stovėti iškėlus rankų.
Parduodamas ir perpjautame plastikiniame futbolo kamuolyje įsodintas „stebuklingas“ augalas. Jei futbolo sirgalius nepamirš jo reguliariai palaistyti, finalinių varžybų metu išsprogs pumpuras su užrašu „Europos čempionas“.