Trijų metų „Ford“ darbas, kuriuo buvo siekiama sukonstruoti vieną galingiausių variklių kompanijos istorijoje, nuėjo šuniui ant uodegos, pasaulio ekonomiką supurčius degalų krizei.
Kompanija jau planuoja atšaukti 6.2 litrų darbo tūrio V8 variklių, turėjusių būti montuojamų naujosios kartos F-serijos pikapuose, gamybą.
Šio galingo variklio, epišku pavadinimu „Tornado“ (vėliau pervadinto „BOSS“), pradinis projektas buvo pateiktas dar 2005 metais. Vienas iš projekto tikslų buvo sustiprinti „Ford“ kompanijos, kaip galingų ir efektyvių variklių gamintojos, įvaizdį.
Panašu, kad vienintelis sprendimas, galintis išgelbėti šį ambicingą projektą nuo pražūties - variklio litražo mažinimas, nepakenkiant jo galingumo charakteristikoms.
Tad jei kompanija visgi neatšauktų planų išleisti į rinką V8 variklį, tuomet jo debiutas numatomas 2010 metais naujame „Ford Mustang“ modelyje. Tiesa, tokiu atveju variklio darbo tūris neviršytų 5.0 litrų.