Sudarius preliminarią pasiūlymų eilę, jos viršūnėje – žalią ir jaukią Lietuvą simbolizuojantis prekės ženklas, praneša "Lrt.lt".
Konkursui pasiūlymus pateikė 8 agentūros, tačiau tik šešios iš jų įvykdė konkurso sąlygas.
Pirmoje vietoje – bendrovės „DDB Vilnius“ pateiktas Lietuvos prekės ženklo projektas, kuris simbolizuoja paprastą, jaukią, ramią lyg namai šalį, kur galima ilsėtis arba dirbti. Be to, Lietuva – žalia, su miškais ir pievomis kaimuose, parkais, paupiais ir pavieniais medžiais miestuose. Sauganti tradicijas ir gyvybinga.
Medis šiame prekės ženkle – įprastas Lietuvos kraštovaizdžio elementas, paprastas, tačiau labai svarbus, sakralus ir artimas, atsparus ir tvirtas.
„Dėl pirmųjų keturių konkurso lyderių sutapo ir ekspertų, ir tyrime dalyvavusių aukščiausio lygio įmonių vadovų, ir visuomenės nuomonė. Svarbu pabrėžti, kad lemiamas vaidmuo teko ne tik grafinės ženklo išraiškos vertinimui, bet ir rinkodaros įžvalgoms, loginiam jo pagrindimui“, – sakė Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo projekto koordinatorė Lauryna Tarvydienė.
Renkant prekės ženklą, tyrimų bendrovė „TNS Gallup“ apklausė daugiau kaip šimtą aukščiausio lygio įmonių vadovų.
Rekomendacijas dėl Lietuvos prekės ženklo projektų vertinimo komisijai pateikė dvidešimties ekspertų komisija, sudaryta iš rinkodaros, dizaino specialistų, komunikacijos ir socialinių mokslų ekspertų, kultūros ir verslo, ženklą naudosiančių institucijų atstovų.
Minėta pasiūlymų eilė bus patvirtinta ir sprendimas dėl galutinio laimėtojo bus priimtas ne anksčiau kaip po dešimties darbo dienų.
Su konkursą laimėjusia kūrybine agentūra pasirašius sutartį bus parengtas Lietuvos prekės ženklo naudojimo aprašas (stiliaus knyga). Šį rudenį nacionalinis prekės ženklas ir jo naudojimo galimybės bus viešai pristatytos visuomenei.
Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo tikslas – padėti atskleisti valstybės išskirtinumą, lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, didinti šalies atpažįstamumą pasaulyje.
Ženklas turi formuoti vientisą Lietuvos įvaizdį pasaulyje, būti lengvai atpažįstamas ir suvokiamas įvairioms tikslinėms grupėms.