• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinio restoranų prekinio ženklo „Burger King“ frančizės valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ pirmuosius greitojo maisto tinklo restoranus Lietuvoje ir Latvijoje atidarys „Akropolis Group“ valdomuose prekybos ir pramogų centruose. Lietuvoje pirmasis restoranas bus atidarytas Vilniaus „Akropolyje“, o Latvijoje – Rygos „Akropole“. Restoranai duris atvers antroje 2020 metų pusėje.

Tarptautinio restoranų prekinio ženklo „Burger King“ frančizės valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ pirmuosius greitojo maisto tinklo restoranus Lietuvoje ir Latvijoje atidarys „Akropolis Group“ valdomuose prekybos ir pramogų centruose. Lietuvoje pirmasis restoranas bus atidarytas Vilniaus „Akropolyje“, o Latvijoje – Rygos „Akropole“. Restoranai duris atvers antroje 2020 metų pusėje.

REKLAMA

„Mes ilgai ieškojome tinkamiausios vietos pirmiesiems restoranams Lietuvoje ir Latvijoje. Džiaugiuosi, kad kartu su „Akropolis Group“ pasiekėme bendrą sutarimą ir pirmieji šio populiaraus prekės ženklo restoranai bus atidaryti būtent jų prekybos centruose“, – sprendimą komentuoja „Tallink Grupp“ mažmeninės prekybos ir „Burger King“ frančizės projekto Baltijos šalyse vadovė Katre Kovask.

 Anot jos vienas tikslų yra atidaryti restoranus populiariose, lankomose vietose, kad būtų užtikrintas jų matomumas ir lankomumas nuo pat pirmos jų atidarymo dienos.

REKLAMA
REKLAMA

„Neabejojame, kad mūsų stipri partnerystė su „Akropolis Group“ bei prekybos centrų „Akropolis“ ir „Akropole“ žinomumas padės mums sėkmingai įžengti į Lietuvos bei Latvijos greitojo maisto restoranų rinką. Tikimės, kad netrukus galėsime svarstyti ir apie tolimesnę „Burger King“ frančizės plėtrą šiose rinkose“, – sako K. Kovask.

REKLAMA

„Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas teigia, kad nuo pat „Akropolių“ atidarymo yra vadovaujamasi ambicija būti pirmu pasirinkimu tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų, kuriems dažnu atveju „Akropoliai“ istoriškai taip pat tampa pirmu pasirinkimu žengiant į Baltijos šalių rinką.

„Džiaugiamės, kad pasaulyje pripažintas ir gerbėjų mėgstama, o Lietuvoje ir Latvijoje ilgą laiką lauktas „Burger King“ veiklą pradės būtent Lietuvos ir Latvijos „Akropoliuose“ – tai mums didelis sėkmingos veiklos įvertinimas, leisiantis klientams pasiūlyti dar platesnį maitino įstaigų pasirinkimą.“, – sako D. Mertinas.

REKLAMA
REKLAMA

„Tallink Grupp“ įsigijo pasaulinio greitojo maisto tinklo „Burger King“ frančizę Baltijos šalyse 2019 metų rudenį. Kompanija atidarė pirmuosius šio prekės ženklo restoranus Taline, Estijoje, šių metų gegužės 20 d. Įmonė iš viso planuoja atidaryti daugiau nei 40 „Burger King“ restoranų Baltijos šalyse. Skaičiuojama, kad tai sukurs per 800 naujų darbo vietų.

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje. „Burger King“ valdo virš 18 800 restoranų daugiau nei 100-te šalių. Beveik 100 proc. „Burger King“ restoranų priklauso ir yra valdomi nepriklausomų frančizių operatorių, kurių daugelis yra šeimos verslai, rinkoje veikiantys dešimtmečiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų