Sausio 31 dieną „Microsoft“ pranešė, jog „Windows Phone 7“ operacinė sistema duomenis siųsdavo „Yahoo! Mail“ elektroninio pašto paskyrai. Šią klaidą aptikusi kompanija dirba išvien su „Yahoo!“ ir žada pataisyti klaidą per keletą savaičių.
Taip pat „Microsoft“ pridūrė, jog šią klaidą gali ištaisyti patys vartotojai jau dabar, pakeitę pašto programoje esančios „Yahoo! Mail“ paskyros nustatymus. „Windows Phone“ telefonus nuo nepageidaujamo duomenų srauto siuntimo galima apsaugoti ir nesusinchronizavus pašto programos su „Yahoo! Mail“ paskyra iki artėjančio sistemos atnaujinimo.
Pirmieji skundai dėl nežinia kam skirto duomenų srauto atkeliavo sausio 10 dieną iš kelių vartotojų internetinių forumų Jungtinėse Valstijose. Dalis jų skundėsi, jog jų išmanieji kiekvieną dieną išsiunčia nuo 30 iki 50 MB duomenų. Toks kiekis per 20 dienų gali pasiekti 1 GB.
Nors pirminių pranešimų duomenimiss dėl šios bėdos kalta „Yahoo!“, pati kompanija atmeta šiuos kaltinimus ir praneša, jog problema kilo ne dėl jos teikiamos el. pašto paslaugos. Esą „Microsoft“ pasirinko klaidingą būdą valdyti „Yahoo! Mail“ sistemos IMAP serverį ir dėl šios priežasties vartotojai netekdavo dalies duomenų.