Geriems rezultatams įtakos, anot prekybos centro direktorės Ingos Navickaitės, turėjo tai, kad prekybos centre buvo atidarytos kelios dešimtys naujų parduotuvių, naujų restoranų, sukurta unikali lojalumo programa, šiuo metu apjungianti net 96 parduotuves ir nuolat pateikianti išskirtinių pasiūlymų. „Lankytojus traukia ir pramoginiai prekybos centre organizuojami renginiai, parodos.
Vieni sėkmingiausių praėjusių metų projektų, pritraukusių itin didelius srautus besidominčiųjų, buvo „Išradimų dienos“, „3-iasis Ozo gimtadienis“ ir, be abejo Kalėdų renginiai. Šiems metams taip pat esame numatę įvairaus amžiaus ir pomėgių lankytojams aktualių reginių ir interaktyvių pramogų. Ir toliau stengsimės likti vieta, į kurią ateinama ne tik apsipirkti, bet ir smagiai praleisti laiką. Beje, naudingo sveikatai ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams taip pat pasiūlėme naujovę - sporto klubą „VS Fitness“. Tai, ko gero, yra ne tik moderniausias, bet ir vienas didžiausių sporto klubų prekybos centre Lietuvoje, užimantis daugiau nei 2 tūkst. kvadratinių metrų plotą“, - tvirtina I. Navickaitė.
Prekybos centre „Ozas“ 2012 m. duris atvėrė 40 naujų parduotuvių, tarp kurių – tiek rinkai gerai žinomi vardai: „Drogas“, „Tom Tailor“, „Marc‘o Polo“, „Office1“, „Swarowski“, „Ideal“, „Kosmada“, „Mohito“, tiek naujai į Lietuvą įžengę prekiniai ženklai: „NS King“, „Iitala“, „Pylones“, „Derhy“, „Centro Shoes“, „Kookai“. 2013 m. planuojama atidaryti dar 20 naujų parduotuvių.