Per Amerikos kino meno akademijos apdovanojimų "Oskarų" teikimo ceremonijos transliaciją televizijos reklamos laiko kaina pasiekė rekordines aukštumas.
Kaip skelbia laikraštis "The Hollywood Reporter", 30 sekundžių trukmės reklamos pertraukėlė per "Oskarų" teikimo transliaciją kainuos nuo 1,3 iki 1,4 mln. dolerių. Leidinio žiniomis, būtent tokios sąlygos nurodomos didžiausių JAV reklamos užsakovų ir išskirtines teises transliuoti ceremoniją turinčios ABC televizijos sutartyse. Palyginti su 2002 m., pajamos už reklamos laiką išaugo dešimtadaliu.
Panašus reklamos rinkos aktyvumas buvo pastebėtas tik 1998 m., kai beveik visa "Oskarų" teikimo ceremonija buvo skirta filmo "Titanikas" karūnavimui. Tada tiesioginę iškilmių transliaciją matė per 55 mln. žiūrovų. Vėlesniais metais reklamos laiko kaina gerokai krito.
Šių metų rodiklius ABC televizijos finansų analitikai laiko svarbiu įrodymu, kad reklamos rinka atsigauna.
ELTA