Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
tatos chunveiBinų žiniai
tatos chunveiBinų žiniai
AN-2-orlaiviai skraidino iki 12 keleivių ir gali saugiai tūpti ant 450 m ilgio kilimo-tūpimo tako, pakilimui reikalingas 235 m tako ilgis, kilimui – iki saugaus aukščio reikalinga 780 m distancija. Tai daug priežiūros nereikalaujantis orlaivis, kurio eksploatacija yra gana paprasta. Pradėtas gaminti nuo 1948 m.iki 2001m.
Ar nebutu saugiau keliaivius gabenti malunsparniais
Ar nebutu saugiau tupdyti malunsparnius
su keliais galingais buldozeriais tame kaime prasisukti ? Žmogeliams daugiabučius kur atokiau pastatyti, su patogumais. Ir nereikėtų laukti, kol nesuvaldytas lėktuvas prasišluos kelią iki tako.
Yra ir daugiau sudetingu orouostu
Yra ir daugiau sudetingu orouostu
Pvz. Madeira ar Zeneva, kai turi tarp kalnu laviruoti, perskristi kalna ir tada leistis. O buna ir rukai.
Tai jau taip... Pilotai ir skrydžių navigatoriai ten kaip dievai. Va, o vietiniai gyventojai tai visi iki vieno viena koja pas Budą. Neduok Dieve netikėtas oro gūsis, gedimas hidraulikoje ar avionikoje, o gal šiaip, piloto klaida ir viso kaimo nebelieka. Gyvena ten žmonės prie tokio oro uosto kaip kacapai jų pačių okupuotame Ukrainos Kryme - žaidžia su likimu.
kukurūznikai ir trumpesniam take nusileisdavo/pakildavo net perkrauti
@rado kuo 'nustebinti' O russkių lakūnai, patys kiečiausi lakūnai vmirie prilakę iki čiortikų tuos kukurūznykus vairuodavo.
@rado kuo 'nustebinti' dalbojobas. Tu gal ir piršto nuo pimpio neskiri? Akivaizdu, kad esi ruskis.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų