Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šių metų „ORLEN Lietuva Classic Rally” startas – rugpjūčio 24-ąją. Liko mažiau nei dvi savaitės. Pats metas pradėti ralio dalyvių portretų ciklą, kurį atidaro Karolis Raišys – nuostabaus MG B GT kupė automobilio šeimininkas.
„Aš nemyliu automobilių. Žodis meilė tam netinka. Aš juos mėgstu, mėgstu jų sukuriamą emociją, mėgstu kaip jie kelionei suteikia savitumą. Lyg dėvėtum rūbą – vieną į teatrą, kitą į parką. Vairuodamas šį MG B GT aš pasineriu į jį. Jis tampa greitu automobiliu, visai nesvarbu, kad miesto sraute aplink važiuoja dešimtys greitesnių.”, – pasakoja architekto amatą įvaldęs Karolis Raišys.
Šio „ORLEN Lietuva Classic Rally” vaizdo siužeto herojus – 1975-aisiais pagamintas MG B GT kupė, kurio linijos sukurtos „Pininfarina” studijoje Italijoje. Gaminamas jis buvo iki pat 80-ųjų. Per penkilika metų GT užsitarnavo vairavimo malonumą teikiančio automobilio vardą.
Šių metų „ORLEN Lietuva Classic Rally” startas – rugpjūčio 24-ąją. Liko mažiau nei dvi savaitės. Pats metas pradėti ralio dalyvių portretų ciklą, kurį atidaro Karolis Raišys – nuostabaus MG B GT kupė automobilio šeimininkas.
„Aš nemyliu automobilių. Žodis meilė tam netinka. Aš juos mėgstu, mėgstu jų sukuriamą emociją, mėgstu kaip jie kelionei suteikia savitumą. Lyg dėvėtum rūbą – vieną į teatrą, kitą į parką. Vairuodamas šį MG B GT aš pasineriu į jį. Jis tampa greitu automobiliu, visai nesvarbu, kad miesto sraute aplink važiuoja dešimtys greitesnių.”, – pasakoja architekto amatą įvaldęs Karolis Raišys.
Šio „ORLEN Lietuva Classic Rally” vaizdo siužeto herojus – 1975-aisiais pagamintas MG B GT kupė, kurio linijos sukurtos „Pininfarina” studijoje Italijoje. Gaminamas jis buvo iki pat 80-ųjų. Per penkilika metų GT užsitarnavo vairavimo malonumą teikiančio automobilio vardą.