Kokia vieta yra tinkamiausia reklamai? Geriausiai matoma? Dažniausiai lankoma? O gal ta, kur žmonės noromis nenoromis turi praleisti nemažai laiko ir paprasčiausiai neturi kur iš jos pabėgti? Tad kas gali būti geriau, nei bagažo laukiamieji oro uoste: juk čia keleiviams bet kokiu atveju teks spoksoti į lagaminų juostą, laukiant savojo bagažo...
Labai linksma Italijos reklamos agentūros „Admcom“ idėja prabangaus kazino „Casino Di Venezia“ populiarinimui. Teigiama, jog pavertus lagaminų laukimo juostą rulete, vizitų skaičius kazino išaugo 60 proc.
Budapešto oro uoste lagaminai išvažiuoja iš Ford Fusion bagažinės...
„Virgin Atlantic“ nusprendė pademonstruoti, kaip rūpinamasi keleivių bagažu. Pietų Afrikos respublikoje kompanijos lėktuvais atskridę žmonės tarp savo lagaminų pamatė kiaušinių dėžes. Tikriausiai nereikia ir sakyti, jog kampanija susilaukė didelio populiarumo.
Kol kas nelabai išnaudota reklamos auditorija – lėktuvų keleiviai, stebintys žemę iš oro. „Ad-Air“ kompanija pasiekia ir juos konstruodama įspūdingus 20 000 kvadratini metrų ploto stendus. Nuo reklamos nepabėgsi...
Sveikindama į pasaulio futbolo čempionatą 2006-aisiais Vokietijoje plūstančius svečius, kompanija TBWA pagrindinį išvažiavimą iš Miuncheno oro uosto „papuošė“ milžinišku Oliverio Khano atvaizdu.
Su gyvūnų kontrabanda mėgina kovoti daugybė nevyriausybinių organizacijų. Tačiau retos imasi tokių originalių priemonių kaip olandai, Schipolo oro uoste Amsterdame įvarę infarktą ne vienam keleiviui. „Ar turi ką deklaruoti?“ klausia lagaminas iš kurio kyšo milžiniško krokodilo uodega...
2008-aisiais „Amnesty International“ Vokietijoje minėjo savo 60-metį. Ta proga vykdyta efektinga kampanija šalies oro uostuose, pavadinta „Frau im Koffer“ ( moteris lagamine).
Reklamos strategija buvo paprasta: dažniausiai į Gulfporto – Biloxi oro uostą keleiviai atvyksta iš toli ir yra labai pavargę. Tad jiems buvo pasiūlyta šiek tiek ramybės... Visos lagaminų juostos buvo „paverstos“ baseinu, pilnu besimaudančių žmonių bei linksmų užrašų. Tikinama, jog tai labai paveikė keleivių nuotaikas.