(nuotr. Giedrius Matulaitis)
Tačiau situacija susiklostė itin netikėtai: silpnesnėje „Semi PRO“ lygoje K. Telmentui nepavyko įveikti net kvalifikacijos kartelės, o pajėgiausioje PRO lygoje – užkopti net iki finalo.
„Aš ir pats stebiuosi savo sugebėjimais. Tiesą sakant, man net pasirodė, kad tos greitos trasos būna kiek lengvesnės nei tas figūrinis važiavimas. Žinoma, turiu pasiteisinimą: pirmajame kvalifikaciniame važiavime man atvėso padangos ir persisukau, antrą – važiavau labai saugiai ir, matyt, teisėjams įspūdžio nepalikau“, – prisiminė pašnekovas.
Kalbėdamas apie PRO lygą jis prisipažino, kad kovai nebuvo nusiteikęs. Vylėsi, kad galbūt pasiseks patekti tarp 16 geriausių. Tačiau tinkamai susiklosčius aplinkybėms, K. Telmentas ne tik pateko tarp 16 geriausių, bet privalėjo varžytis ir su pačiais pajėgiausiais PRO lygos sportininkais.
„Galiausiai, koją pakišo gedimas ir, jeigu ne jis, manau, būčiau dar geriau pasirodęs“, – prisipažino K. Telmentas.
Besivaržant paaiškėjo, kad automobilis neteko ženklios dalies savo galios. Vėliau buvo išsiaiškinta, kad trūko išmetimo kolektorius ir BMW E30 variklis nebenorėjo rinkti apsukų. Tad K. Telmentas PRO lygoje Kuršėnų autodrome liko 4-oje vietoje.
Visgi pasivaržymas pajėgiausioje lygoje, pasak K. Telmento, įnešė pokyčių į jo mąstymą. Šonaslydininkas prisipažįsta, kad suprato, jog gali kovoti ir su pačiais galingiausiais.
(nuotr. Giedrius Matulaitis)
Klaidų daryti negalės
Tačiau ruošdamasis birželio 18-19 Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje vyksiančioms „Liqui Moly UpHill Drift“ varžyboms, K. Telmentas vėl buvo nusiteikęs varžytis „Semi PRO“ lygoje. Tačiau „prispaudus“ organizatoriui, persirašė į PRO.
„Mes esame pasiruošę „Semi PRO“, ir padangos mūsų tokios, ir galios variklyje – 500 AG. Tai yra stiprus „Semi PRO“ automobilis. Tačiau taip jau gavosi, kad važiuosime PRO lygoje. Šiek tiek neramu, mat išeina ne viskas, – neslėpė vyras, pridūręs, kad jeigu silpnesnėje lygoje jų automobilis būtų vienas galingesnių ir turėtų nemažai šansų pelnyti prizines vietas, galingiausioje lygoje jie atsidurs tarp silpniausių. - Na, bet bandysime, prisipūsime padangas gerai, pasitreniruosime penktadienį ir bandysime važiuoti“.
Tačiau iššūkių bus nemažai. „Liqui Moly UpHill Drift“ trasa veda į kalną, o greičiai joje, ypač dideli. Kaip sakė K. Telmentas, jeigu automobilis nėra užtektinai galingas, tuomet pilotas privalo nedaryti klaidų.
„Kai galios daugiau, tai ir pagreitėji lengviau, ir vėliau gali prisistabdyti su rankiniu stabdžiu. Tikrai komfortiškiau jautiesi, kai „po pedalu“ turi daugiau. „UpHill“ varžybose iš mūsų automobilio bus spaudžiama viskas“, – sakė jis.
Kaip aiškino K. Telmentas, treniruotėse buvo pastebėta, kad jeigu jis kur nors atleidžia akceleratorių, tuomet galios nebeužtenka įveikti trajektoriją taip, kaip reikalauja varžybų teisėjai.
„O tam, kad nepaleisčiau „gazo“ visą trasą, matyt, dar mažoka treniruočių ir savyje reikia tą lygį užauginti. Bet stengsiuos „prisirišti“ koją prie „gazo“ ir važiuoti“, – juokėsi pašnekovas.
„Liqui Moly UpHill Drift“ vyks „Nemuno žiedo“ trasoje birželio 18-19 d. Renginio treniruotės startuoja birželio 18 d., penktadienį, popiet, birželio 19 d., šeštadienį, šonaslydžiui skirta visa diena: laukia treniruotės, kvalifikaciniai važiavimai ir varžybos.