LNOBT muzikos vadovas buvo vienas iš penketą metų užtrukusio kompozitorės kūrybinio darbo liūdininkų ir bendražygių, R. Šervenikui teko ir atsakomybė atrinkti atlikėjus naujajai operai: „Tai nėra atsitiktinumas, kad tarp solistų – daug jaunų veidų ir naujų vardų.“
Pagrindinį Korneto Kristupo Rilkės vaidmenį dainuoja tenorai Tomas Pavilionis (vasario 21 d.) ir Mindaugas Zimkus (22 d.). Nors opera parašyta mūsų dienomis, jaunosios kartos solistas T. Pavilionis Kornetą regi lyg romantizmo laikų herojų. Operos pabaigoje Kornetas žūsta, tačiau, pasak T. Pavilionio, aštuoniolikmetis jaunuolis suspėja patirti visa, kas svarbiausia vyro gyvenime – ir šlovę (Kornetas tampa veliavnešiu, kariuomenės siela), ir meilės išsipildymą. M. Zimkus rakto į Korneto vaidmenį ieškojo taip pat XIX amžiuje – kamerinėje F. Schuberto, R. Schumanno muzikoje. „Slaptažodis naujam vaidmeniui – „Sehnsucht“, vokiškai šis žodis reiškia begalinį ilgesį, o man šiame pastatyme – meilės trapumą, nedrąsą, kuklumą. Kristupas Rilkė tampa kariu – kornetu, įvyksta virsmas ir jis patiria savo didžiausią meilės nuotykį, kuris yra viso vaidmens karūna.“ Šiuolaikinės muzikos kalba solistui nėra kliūtis, vokaliai sakosi besijaučiantis „labai komfortiškai“. „Visiškai nevargsta balsas, nors ne tik repetuoju Kornetą, bet vakarais kartais dainuoju ir kitus spektaklius“, – sako specialiai iš Kauno į Vilnių „Korneto“ repeticijoms ir spektakliams atvykstantis M. Zimkus.
Iš gimtojo Kauno į LNOBT dainuoti Grafienės ir Markizo vaidmenų būsimoje premjeroje atvažiuoja ir jaunosios kartos mecosopranas Eglė Šidlauskaitė. Ji dainuos vasario 22 d. spektaklyje. Iki šiol keletą metų daugiau dainavusi Vokietijos teatruose, Milano Giuseppe’s Verdi konservatorijos absolventė ilgiau Lietuvoje ir šį kartą neketina užsibūti: „Kiekvienas turime savo likimą. Man svarbu tobulėti, darbas skirtinguose operos teatruose su jų meno vadovais prie to prisideda.“
Prestižinio dainininkų konkurso Kardife (Didžioji Britanija) finalininkė, Giuseppinos Cobelli konkurso Italijoje nugalėtoja (kur premiją teikęs Andrea Bocelli išsakė susižavėjimą gražiu dainininkės balso tembru) sakosi neskubanti imtis šiuolaikinės muzikos, tačiau, gavusi Roberto Šerveniko pasiūlymą dainuoti „Kornete“ tarytum jos balsui parašytą partiją, nedvejodama sutiko. „Imponavo pasiūlymas dainuoti Nacionaliniame operos ir baleto teatre.“
E. Šidlauskaitė „Korneto“ partijas, dainuojamas ir prancūziškai, lygina su prancūzų lyrinių operų vaidmenimis – Šarlote iš J. Massenet „Verterio“, Dalila iš C. Saint-Saënso „Samsono ir Dalilos“, nors iki šiol solistei daugiau teko atlikti G. Verdi vaidmenų – Azučeną „Trubadūre“, Feneną „Nabuke“. Iš XX a. klasikos E. Šidlauskaitė Kaselyje yra dainavusi Sonjetką D. Šostakovičiaus operoje „Mcensko apskrities ledi Makbet“ ir Kompozitorių R. Strausso „Ariadnėje iš Naksos“. Pasak E. Šidlauskaitės, „Korneto“ pastatyme „muzikinė pusė reikalavo pastangų mums patiems suvokti medžiagą, ją išmokti, tačiau dalyvavimas spektaklis nesukelia pojūčio, kad būtų sudėtinga“.
Pirmąjį premjerinį vakarą, vasario 21-ąją, Grafienę ir Markizą dainuoja vienas ryškiausių LNOBT mecosopranų, jaunesniosios kartos solistė Jovita Vaškevičiūtė. Pasak dainininkės, jai „Korneto“ muzika yra nepaprastai graži, o partija – lyg specialiai jai rašyta. Ypač patogios solistei yra žemosios Grafienės ir Markizo partijų natos, kur dainininkė antrąkart po P. Eotvoso operoje „Meilė ir kiti demonai“ dainuotos Domingos gali atskleisti visą savo žemojo registro „aksomą“.
Vieni iš reikšmingesnių naujoje operoje yra Sapnų mergaitės bei Šaukiančios merginos vaidmenys. Abu premjerinius vakarus skambaus koloratūrinio soprano reikalaujančią partiją atliks Gunta Davidčuka-Gelgotė. Prieš metus LNOBT ji sukūrė Adelės vaidmenį J. Strausso operetėje „Šikšnosparnis“, taip pat gimtojoje Rygoje yra dainavusi Cerliną W. A. Mozarto „Don Žuane“, Papageną „Užburtojoje fleitoje“, Sofi J. Massenet „Verteryje“. Vis dėlto jokių techninių kliūčių atlikti ir šiuolaikinę muziką solistė nemato. „Taip, „Korneto“ muzika yra moderni, tačiau joje netrūksta romantinių niuansų. Yra daug švelnumo. O kadangi veiksmas vyksta baroko epochoje ir XX a. pradžioje, tai pasigirsta intonacijų ir iš tų laikų, pavyzdžiui, iš R. Wagnerio ir kitų kompozitorių muzikos. Spektaklyje jaučiuosi labai gerai, man malonu dirbti su tokia puikia komanda. Buvo tikrai įdomu, nes kompozitorės ir režisieriaus viskas labai rimtai apgalvota, visi dirbame labai nuoširdžiai.“
Vasario 21 d. premjeroje greta Tomo Pavilionio, Jovitos Vaškevičiūtės ir Guntos Gelgotės dainuoja Liudas Norvaišas (Generolas, Baltaveidis riteris, Senis), Jonas Sakalauskas (Raineris Maria Rilke, Korneto Antrininkas), Regina Šilinskaitė (Magdalena, Pirma dama, Pirma sirena), Laura Zigmantaitė (Moteris raudona suknele, Antra dama, Antra sirena), Mindaugas Jankauskas (Amžininkas, Pirmas svečias) ir Egidijus Dauskurdis (Leidėjas, Antras svečias). Vasario 22 d. spektaklyje greta Mindaugo Zimkaus, Eglės Šidlauskaitės ir G. Gelgotės pasirodys Tadas Girininkas, Jevgenijus Chrebtovas, Julija Karaliūnaitė, L. Zigmantaitė, Rafailas Karpis ir E. Dauskurdis.
Greta dainininkų „Korneto“ scenoje pasirodys baleto solistas Kipras Chlebinskas bei instrumentininkai: pianistė Rūta Rikterė ir jaunosios bei jaunesniosios kartos LNOBT orkestro artistai – fleitininkai Vytautas Sriubikis ir Giedrius Gelgotas, trimitininkai Arvydas Barzinskas ir Aurimas Jankevičius, būgnininkai Mikas Dulevičius ir Almantas Puidokas.