Trečius metus veikiančios internetinės parduotuvės open24.lt apyvarta per 2008 metus padidėjo 200 proc. ir siekė 510 tūkst. litų, t. y. 3 kartus daugiau nei 2007 metais, kai apyvarta buvo 170 tūkst. litų, rašoma bendrovės pranešime. Išaugusios apyvartos priežastis – „Crocs“ avalynės pardavimai, kurie sudarė daugiau kaip 50 proc. visos apyvartos.
„Veiklos pradžioje prekiavome daugiau kaip šimto įvairių gamintojų prekėmis, tačiau per dvejus veiklos metus atsirinkome populiariausius. „Crocs“ avalynė – viena mėgstamiausių virtualios parduotuvės prekių“, – pranešime cituojamas „Open 24“ vadovas Martynas Tinfavičius. Daugiau nei pusę „Crocs“ apyvartos sudarė tradicinio „Cayman“ modelio pardavimai, kitą dalį - „Nadia“, „Mammoth“ ir kiti žiemos kolekcijos modeliai.
„Krizė iš esmės nepakeis pirkimo įpročių internete, tad planuojame dvigubai didesnius „Crocs“ avalynės pardavimus ir 80-100 proc. didesnę apyvartą“, – prognozavo M. Tinfavičius.
Nuo kovo 16 d. „Open 24“ taps oficialiais „Crocs“ atstovais Lietuvoje.