• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Lyderiaujanti žiniasklados planavimo ir pirkimo agentūra Lietuvoje „OPEN agency“ savaitę pradėjo džiugia žinia apie klientų krepšelį papildžiusį Šiaulių banką. Finansines paslaugas privatiems ir verslo klientams visoje Lietuvoje teikiantis komercinis bankas išsirinko naujuosius partnerius, kuriems patikės savo žiniasklaidos planavimą ir pirkimą. 

Lyderiaujanti žiniasklados planavimo ir pirkimo agentūra Lietuvoje „OPEN agency“ savaitę pradėjo džiugia žinia apie klientų krepšelį papildžiusį Šiaulių banką. Finansines paslaugas privatiems ir verslo klientams visoje Lietuvoje teikiantis komercinis bankas išsirinko naujuosius partnerius, kuriems patikės savo žiniasklaidos planavimą ir pirkimą. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„OPEN Agency“ į komunikacijos planavimą žvelgia plačiai ir netradiciškai, tai svarbu ne tik krizių akivaizdoje, bet ir tuomet, kai darbai vyksta įprastu tempu. Agentūros pozicija aiški ir reklamos investicijų valdymo bei skaitmeninių inovacijų, kurios neabejotinai yra ateitis, srityse“, – įžvelgtas partnerių stiprybes vardija Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius. 

REKLAMA

„Mano akimis, šis bankas visuomet buvo tas, kuris eina į priekį, taikydamas inovatyvius sprendimus, ir siekdamas žmogiškojo dialogo. Mes esame tokie patys, tad neabejoju, kad panašus profesinis braižas subrandins labai saldžių partnerystės vaisių“, – neabejoja „OPEN Agency“ vadovas Arūnas Kemežys. 

REKLAMA
REKLAMA

Nors dabartinė situacija šalyje ir pasaulyje išbalansavo pagrindą po kojomis, A. Kemežys tiki, kad stabilumas grįš, į verslo sektorių taip pat. Pasak jo, komunikacija yra viena priemonių, kurios svarba vertinama ilgalaikėje perspektyvoje – šiandien iš pirmo žvilgsnio gana drąsūs ir nestandartiniai sprendimai atneš pamatuojamos grąžos rytoj. 

„OPEN Agency“ rūpinasi žinomiausiais Lietuvos ir užsienio prekių ženklų, tokiais kaip prekybos tinklas IKI, Perlas Network, Pigu.lt grupė Baltijos šalyse, Carlsberg grupė, Lego ir kt. media planavimu ir pirkimu, skaitmeninės komunikacijos sprendimais. Į Šiaulių banko kvietimą dalyvauti žiniasklaidos planavimo ir pirkimo konkurse atsiliepė 4 agentūros, anksčiau šią banko sritį kuravo agentūros „Media House“ komanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų