„Astra“ universalas nuo hečbeko skiriasi tik galine dalimi. Neseniai Lietuvoje pristatytas „Opel Astra“ hečbekas turi nuožulnią stogo liniją ir šiek tiek platesnius galinius sparnus. Tuo tarpu universalas atrodo kaip universalas. Ilga stogo linija, naujo dizaino galiniai žibintai ir keletas chromuotų detalių - tai vienintelės detalės, kurios skiriasi nuo „Astra“ hečbeko.
Vis gi, universalai perkami ne dėl noro dalyvauti gražiausio automobilio rinkimuose, o dėl galimybės į bagažinę sutalpinti milžinišką kiekį daiktų. Televizorius, garso kolonėlės, plytos, lova, vežimėlis. Į tokį automobilį turi tilpti didžioji dauguma jūsų daiktų.
Naujasis „Astra“ universalas jūsų daiktus turėtų sutalpinti be didelių problemų. Atidarius bagažinės dangtį, jus pasitiks 540 litrų dydžio erdvė, kurioje tilps keletas lagaminų ir galbūt laboratorijoje sukurtas šuo, tačiau norintiems daugiau erdvės prireiks tik nulenkti galines sėdynes. Tada bagažinės tūris išaugs iki net 1630 litrų. Tai tik maždaug 100 litrų mažiau už aukštesnio ir šiek tiek platesnio „Volkswagen Touaran“ bagažinę!
„Opel“ inžinieriai ištaisė ir dar vieną „Astra“ universalo trūkumą. Prieš tai gamintame modelyje stambesnio sudėjimo keleiviai sėdėti „Astra“ automobilyje nebuvo labai patogu, tad atsižvelgdami į pirkėjų poreikius, naujasis universalas turi 26 mm daugiau erdvės vairuotojui ir 28 mm daugiau erdvės keleivių kojoms sėdintiems antroje sėdynių eilėje.
Variklių gama niekuo nesiskirs nuo „Astra“ hečbeko. „Astra“ universalą bus galima įsigyti su vienu iš keletos skirtingų variklių, kurių pajėgumas svyruos nuo 95 iki 200 arklio galių, o darbinis tūris svyruos nuo 1.0 iki 1.6 litro.