„Opel“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris turėjo sukaupęs milžinišką patirtį kuriant ir gaminant ilgus, aukščiausios klasės klasikinės komponuotės sedanus. Tokie modeliai kaip : „Opel Admiral“ ar „Diplomat“ stengėsi įpūsti amerikietiškų vėjų į niūrą europiečių kasdienybę, tačiau labai greitai pasikeitęs klimatas Europos automobilių industrijoje privertė „Opel“ inžinierius sukurti modelį, kuris atitiktų ne amerikiečių, bet europiečių poreikius.
Aštunto dešimtmečio pabaigoje „Opel“ pristatė keletą naujos kartos modelių, kurie turėjo simbolizuoti modernių, šiuolaikiškų „Opel“ modelių erą. 1977 metais pasaulis išvydo „Opel Rekord“, o praėjus vieneriems metams „Opel“ atstovybėse pasirodė ir „Opel Rekord“ giminaitis - „Opel Senator“. Nors abudu automobiliai dalinosi ta pačia platforma, tačiau variklių gama, pavarų dėžės ir kiti agregatai nebuvo visiškai vienodi. Be to, „Opel Rekord“ buvo vidutinės klasės, o „Opel Senator“ atstovavo gamintoją aukštesnės klasės sedanų segmente.
1987 metais „Opel“ pristatė antrosios kartos modelį, kuris šį kartą ta pačia platforma dalinosi su „Opel Omega“. 1987 metų pradžioje debiutavęs modelis buvo komplektuojamas su vienu iš keletos benzininių motorų : 2,5 litro, 2,6 litro, 3,0 litrų arba 4,0 litrų (Irmscher).
Kitaip negu daugelis gamintojų, „Opel“ pirmaisiais gamybos metais pristatė ir prašmatniausią „Senator CD“ modifikaciją, kurioje buvo reguliuojama pakaba, oro kondicionierius, šildomos sėdynės, borto kompiuteris ir automatinė greičio palaikymo sistema. Pirkėjai iš papildomo įrangos sąrašo taip pat galėjo pasirinkti odines sėdynes, šildomas priekines ir galines sėdynes, LCD prietaisų skydelį, „BBS“ stiliaus ratlankius.
Kaip bebūtų keista, tačiau antrosios kartos „Opel Senator“ nesugebėjo tapti pilnaverte alternatyva didžiajam trejetui, kuris karaliavo visos Europos prabangių sedanų segmente. Nors daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų gyrė „Opel Senator“ už surinkimo kokybę, dinamiškus variklius ir stabilumą posūkiuose, tačiau pardavimų statistika atrodė klaikiai.
Dėl prasto pasirodymo rinkoje, 1993 metais automobilių gamintojas „Opel“ nusprendė nutraukti „Senator B“ gamybą ir jo vietą užleisti naujos kartos „Opel Omega“. „Opel“ inžinieriai atsižvelgdami į situaciją rinkoje, buvo pradėję darbuotis ties
„Opel Omega V8“, tačiau tai visiškai kita istorija.
Kitaip negu „Opel Omega“, kuri vis dar suranda savo pirkėją, kadaise kompanijos flagmanu buvęs „Senator“ šiais laikais sutinkamas labai retai. Norint savo garažą papildyti štai šiuo automobiliu, turite dvi išeitis : ieškoti „Opel“ entuziastų, kurie savo garaže slepia net ir ne patį geriausią egzempliorių arba dairytis į „Opel Senator“ gimtinę - Vokietiją.
Taigi, ką manote? Ar „Opel Senator“ yra vienas iš tų automobilių, kurį reikėtų puoselėti ar jį reikia tiesiog užmiršti?