„Žaibas“, arba vokiškai „Blitz“ – glaudžiai siejamas su elektra ir yra ideali emblema, simbolizuojanti „Opel“ požiūrį į elektromobilumo erą.
„Mūsų „Žaibas“ yra aktualesnis nei bet kada anksčiau. Jis ne tik simbolizuoja mūsų įsipareigojimą demokratizuoti inovacijas ir mobilumą, bet ir išreiškia mūsų siekį iki 2028 m. tapti visiškai elektriniu prekės ženklu Europoje. Šiais metais mūsų asortimente jau bus 15 elektrifikuotų modelių ir galėsime išdidžiai sakyti, kad „Opel“ yra elektrinis“, - sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas.
„Žaibas“ yra mūsų filosofijos „Bold and Pure“ simbolis. Aštrus, pasitikėjimo kupinas naujasis „Žaibas“ perkerta atraminį apskritimą, suteikdamas mūsų kultinei emblemai progresyvią, modernią išvaizdą. Ji išdidžiai išdėstyta mūsų kompaso centre, kuris yra pagrindinis mūsų grafinio dizaino principas. Kompasas yra mūsų priekinių, galinių ir interjero dizaino elementų pagrindas“, – sakė dizaino viceprezidentas Markas Adamsas.
Per ateinančius metus Vokietijos automobilių gamintojas palaipsniui įdiegs naująjį „Žaibo“ įvaizdį visame savo gaminių asortimente, o pirmasis serijinis automobilis su naujuoju įvaizdžiu pasirodys 2024 m. Tačiau „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas paskelbė, kad naujoji emblema bus pastebima jau šiais metais.
„IAA Mobility“ yra viena didžiausių automobilių parodų pasaulyje, todėl tai puiki vieta didelei tarptautinei auditorijai išdidžiai pristatyti mūsų naująjį „Žaibą“. Be to, esame numatę ir staigmeną. Mūsų pasirodymo Miunchene lankytojai bus sužavėti“, – sakė jis.