„Kėbulinių automobilių žiedinės lenktynės „Opel“ kompanijai visuomet buvo labai svarbios. Naujojo „TRC Series“ čempionato filosofija atspindi mūsų klientų lenktynių idėją. Mes norime privačioms ir labai ambicingoms komandoms suteikti galimybę siekti aukščiausių rezultatų žiedinėse lenktynėse už prieinamą kainą“, - sakė „Opel Group“ rinkodaros vadovė Tina Muller.
„Opel Astra TRC“ šiuo metu vis dar tobulinama. Daugiau informacijos apie šį modelį bus paskelbta šiek tiek vėliau. Lenktynėms skirto modelio bandymai prasidės spalio mėnesį.
„Opel“ vis labiau plečia savo veiklą kėbulinių automobilių lenktynėse. Riuselsheime įsikūrusios kompanijos automobilių sporto departamentas šiuo metu kuria lenktynėms skirtą automobilį, kurio pagrindu taps rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis naujasis „Astra“ modelis. Šis, visus „TRC Series“ čempionato kriterijus atitiksiantis automobilis bus skirtas nacionalinėms ir tarptautinėms žiedinėms automobilių lenktynėms.
2015 m. pradėtas rengti „TRC Series“ čempionatas eina trimis pagrindinėmis kryptimis: nacionaliniai čempionatai, kontinentinės varžybos bei pasaulinis „TRC International Series“ čempionatas, ateityje pretenduosiantis į pasaulio čempionato statusą. Visuose etapuose vadovaujamasi tais pačiais techniniais reikalavimais. Taigi, TRC lenktynėse, bet kuriame pasaulio krašte, gali dalyvauti šiuos reikalavimus atitinkantis automobilis be jokių papildomų patobulinimų. Dviejų litrų darbinio tūrio variklis su turbina gali išvystyti 330 AG ir pasiekti 410 Nm sukimo momentą.
„Opel“ vis labiau plečia savo veiklą kėbulinių automobilių lenktynėse. Riuselsheime įsikūrusios kompanijos automobilių sporto departamentas šiuo metu kuria lenktynėms skirtą automobilį, kurio pagrindu taps rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis naujasis „Astra“ modelis. Šis, visus „TRC Series“ čempionato kriterijus atitiksiantis automobilis bus skirtas nacionalinėms ir tarptautinėms žiedinėms automobilių lenktynėms.
2015 m. pradėtas rengti „TRC Series“ čempionatas eina trimis pagrindinėmis kryptimis: nacionaliniai čempionatai, kontinentinės varžybos bei pasaulinis „TRC International Series“ čempionatas, ateityje pretenduosiantis į pasaulio čempionato statusą. Visuose etapuose vadovaujamasi tais pačiais techniniais reikalavimais. Taigi, TRC lenktynėse, bet kuriame pasaulio krašte, gali dalyvauti šiuos reikalavimus atitinkantis automobilis be jokių papildomų patobulinimų. Dviejų litrų darbinio tūrio variklis su turbina gali išvystyti 330 AG ir pasiekti 410 Nm sukimo momentą.