Visai netrukus populiarųjį mažą visureigį „Opel Mokka” bus galima įsigyti varomą ne tik benzinu ar dyzelinu, bet ir suskystintomis dujomis (LPG). LPG versijos kaina Baltijos šalyse startuos nuo 69 947 litų (20 263 eurų, rekomenduojama mažmeninė kaina su mokesčiais). Ši „Mokka“ versija važiuos varoma ir dujomis, ir benzinu, o norimą degalų rūšį galės pasirinkti pats vairuotojas.
Važiuojant dujų sunaudojama 7,7 l/100 km (mišriu ciklu), o tarša neviršija 124 g/km CO2. Ekonomiškas ir ekologiškas „Mokka LPG“ variantas atitinka dar tik Europoje įsigaliosiančius „Euro 6“ taršos standartus. Nedidelė tarša bei degalų sąnaudos leidžia šią versiją pavadinti „ecoFlex“, kaip ir kitus efektyvius „Opel“ modelius, pradedant „Astra“ ir baigiant „Zafira Tourer“. Be to, „Mokka 1,4 LPG“, palyginti su benzinine versija, leis sutaupyti 50 proc. išlaidų degalams.
1,4 l, 103 kW/140 AG LPG variklis su turbina, gali važiuoti ir benzinu. Benzininio bako talpa siekia 53 l, o į LPG baką tilps 34 l dujų, todėl išnaudojus dviejų degalų rūšių rezervus, galimą įveikti iki 1 300 km. LPG bakas įmontuotas atsarginio rato vietoje, todėl bagažo skyrius visai nesumažėjo. Kokius degalus naudoti važiuojant, vairuotojas gali pasirinkti spustelėdamas mygtuką.
Viena didžiausių ir svarbiausių LPG modelių rinkų po Vokietijos, išlieka Italija. Vairuotojai visoje Europoje vis labiau vertina suskystintomis dujomis varomus ekonomiškus modelius, kurie tampa alternatyva kitomis degalų rūšimis (benzinu, dyzelinu) varomiems automobiliams. Suskystintos dujos ne tik 50 proc. pigesnės nei bešvinis benzinas, bet ir CO2 tarša mieste neviršija 158 g/km, tai yra 11 proc. mažesnė (vietoj 177 g/km). Važiuojant mišriu ciklu anglies dvideginio tarša neviršija 124 g/km, o tai yra 13 proc. mažiau, palyginti su benzinu (139 g/km). LPG modelių vairuotojai neturėtų nerimauti ir dėl dujų pasipildymo, nes Europoje yra išplėtotas daugiau nei 35 tūkst. LPG degalinių tinklas.