Tuo tarpu „Opel“ vadovas, Michaelis Lohschelleris, atlikęs kelis gerus darbus, neplanuoja sustoti ir bando užbaigti ambicingą „Opel“ markės restruktūrizacijos planą.
„Šiuo metu esame pasiekė 40 procentų plano įgyvendinimo ribą. Esame patenkinti progresu, bet sekantys žingsniai bus patys sunkiausi“, – kompanijos planais pradeda dalintis Michaelis Lohschelleris.
„Iki 2020 metų mūsų modelių gamoje atsiras keturi elektrifikuoti modeliai. Tuo tarpu iki 2024 metų siekiame turėti visą elektrifikuotą modelių gamą. Tai reiškia, jog mes gaminsime tik elektromobilius arba hibridus.“
„Pradėję bendradarbiauti su kolegomis iš Prancūzijos – mes labai nustebome. Jie turi tokį patį tikslą kaip ir męs – optimizuoti kompanijos veiklą. Šiuo metu mes turime devynias platformas, ant kurių gaminami įvairaus dydžio automobiliai. Ateityje apsiribosime tik dvejomis platformomis ir keturiais vidaus degimo varikliais.“
„Jeigu reikėtų įvardinti patį svarbiausią projektą, net nedvejodamas pasirinkčiau elektrinę „Corsa“. Tai bus visiškai naujas modelis, kurį mes gaminsime ne JAV, o Europoje. Šis svarbus faktorius mums leis pasiūlyti itin konkurencingą kainą“, – priduria Michaelis Lohschelleris.
„General Motors“ daugelį metų diktavo savo taisykles ir kiekvieną kartą „Opel“ laivą pasukdavo jiems palankia kryptimi. Dabar, bent jau dabartinio vadovo teigimu, gamintojas turi žymiai daugiau laisvės negu anksčiau.
„Opel“ šiuo metu gali džiūgauti dėl daugybės priežasčių. Pirmoji – po labai, labai ilgos pertraukos gamintojas pradėjo dirbti pelningai, nes sparčiai prasidėjusi kompanijos restruktūrizacija leido optimizuoti gamybos pajėgumus, modelių gamą bei sumažinti darbuotojų skaičių, kuris buvo pernelyg didelis.
Antroji džiugi naujiena – „Opel“ sugebėjo sugrįžti į populiariausių gamintojų penketuką. Šį tikslą gamintojas pasiekė pačiu tinkamiausiu metu – rugpjūčio- rugsėjo mėnesiais, kuomet įsigaliojo naujoji automobilių taršos ir kuro sąnaudų matavimo metodika. Kadangi visi „Opel“ modeliai „WLTP“ reikalavimus atitiko gerokai anksčiau negu kitų gamintojų modeliai, tai jiems padėjo parduoti gerokai daugiau naujų ratuočių. Jeigu dar to negana, „Opel“ jau dabar yra pasiruošusi 2019 metais įsigaliosiantiems taršos reikalavimams.
Ir trečioji naujiena – „PSA“ koncerno noras išlaikyti „Opel“ markės autentiškumą ir savarankiškumą. To įrodymas – „Opel“ inžinieriai nuo šiol kurs lengvuosius komercinius automobilius visai „PSA“ grupei. Vokietijos inžinieriams taip pat buvo patikėtas itin svarbus projektas – sukurti naujos kartos benzininius variklius, kurie ateityje būtų montuojami į visus „PSA“ koncerno šeimos ratuočius.
„General Motors“ daugelį metų diktavo savo taisykles ir kiekvieną kartą „Opel“ laivą pasukdavo jiems palankia kryptimi. Dabar, bent jau dabartinio vadovo teigimu, gamintojas turi žymiai daugiau laisvės negu anksčiau.
„Opel“ šiuo metu gali džiūgauti dėl daugybės priežasčių. Pirmoji – po labai, labai ilgos pertraukos gamintojas pradėjo dirbti pelningai, nes sparčiai prasidėjusi kompanijos restruktūrizacija leido optimizuoti gamybos pajėgumus, modelių gamą bei sumažinti darbuotojų skaičių, kuris buvo pernelyg didelis.
Antroji džiugi naujiena – „Opel“ sugebėjo sugrįžti į populiariausių gamintojų penketuką. Šį tikslą gamintojas pasiekė pačiu tinkamiausiu metu – rugpjūčio- rugsėjo mėnesiais, kuomet įsigaliojo naujoji automobilių taršos ir kuro sąnaudų matavimo metodika. Kadangi visi „Opel“ modeliai „WLTP“ reikalavimus atitiko gerokai anksčiau negu kitų gamintojų modeliai, tai jiems padėjo parduoti gerokai daugiau naujų ratuočių. Jeigu dar to negana, „Opel“ jau dabar yra pasiruošusi 2019 metais įsigaliosiantiems taršos reikalavimams.
Ir trečioji naujiena – „PSA“ koncerno noras išlaikyti „Opel“ markės autentiškumą ir savarankiškumą. To įrodymas – „Opel“ inžinieriai nuo šiol kurs lengvuosius komercinius automobilius visai „PSA“ grupei. Vokietijos inžinieriams taip pat buvo patikėtas itin svarbus projektas – sukurti naujos kartos benzininius variklius, kurie ateityje būtų montuojami į visus „PSA“ koncerno šeimos ratuočius.