Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Commodore" vardas turėtų būti geriau žinomas „Opel" markės gerbėjams arba tiems, kurie gyvena Australijoje. Septinto dešimtmečio pabaigoje pristatytas modelis buvo pats prabangiausias markės modelis tuo metu.
Šis modelis sulaukė net trijų kartų, kol 1982 metais buvo sutapatintas su „Rekord" modeliu. „Commodore" nuolatos buvo prabangesniu „Rekord" modeliu, ypač trečioji modelio karta, kuri buvo pristatyta 1978 metais ir gyveno tik keturis metus. Išnykus „Commodore", vėliau jo vietą užėmė „Monza" ir „Senator" modeliai.
Išvysti pakankamai seną ir patobulintą „Opel" modelį yra pakankamai sunku. Turbūt todėl pamačius seną ir patobulintą „Opel" markės automobilį, plaukai net piestu stojasi.
Prieš jūsų akis yra 1981 metais pagamintas „Opel Commodore" po kurio kapotu slypi 2,5 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 130 arklio galių. Tai nėra daug, tačiau šio automobilio savininkas teigia, jog jo vairavimo stilius nėra agresyvus. Tai matyti ne tik dėl mažos automobilio prošvaisos, bet ir dėl automatinės pavarų dėžės.
Be žemesnės automobilio stovėsenos, naujos kėbulo spalvos ir ratlankių, naują gyvenimą pradėjęs „Commodore" neturi jokių papildomų modifikacijų. Viskas buvo daryta su mintimi, jog automobilis stovėtų ne garaže, bet būtų naudojamas kiekvieną mielą dieną. Tai paaiškina pakankamai mažą modifikacijų kiekį.
„Commodore" vardas turėtų būti geriau žinomas „Opel" markės gerbėjams arba tiems, kurie gyvena Australijoje. Septinto dešimtmečio pabaigoje pristatytas modelis buvo pats prabangiausias markės modelis tuo metu.
Šis modelis sulaukė net trijų kartų, kol 1982 metais buvo sutapatintas su „Rekord" modeliu. „Commodore" nuolatos buvo prabangesniu „Rekord" modeliu, ypač trečioji modelio karta, kuri buvo pristatyta 1978 metais ir gyveno tik keturis metus. Išnykus „Commodore", vėliau jo vietą užėmė „Monza" ir „Senator" modeliai.
Išvysti pakankamai seną ir patobulintą „Opel" modelį yra pakankamai sunku. Turbūt todėl pamačius seną ir patobulintą „Opel" markės automobilį, plaukai net piestu stojasi.
Prieš jūsų akis yra 1981 metais pagamintas „Opel Commodore" po kurio kapotu slypi 2,5 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 130 arklio galių. Tai nėra daug, tačiau šio automobilio savininkas teigia, jog jo vairavimo stilius nėra agresyvus. Tai matyti ne tik dėl mažos automobilio prošvaisos, bet ir dėl automatinės pavarų dėžės.
Be žemesnės automobilio stovėsenos, naujos kėbulo spalvos ir ratlankių, naują gyvenimą pradėjęs „Commodore" neturi jokių papildomų modifikacijų. Viskas buvo daryta su mintimi, jog automobilis stovėtų ne garaže, bet būtų naudojamas kiekvieną mielą dieną. Tai paaiškina pakankamai mažą modifikacijų kiekį.