Pasak bendrovės direktoriaus Michaelio Lohschellerio, galiniais ratais varomas, dviejų durų automobilis, dabar vadinamas „Opel Manta GSe Elektromod“, buvo elektrifikuotas ir atnaujintas dėl vienos priežasties. Tokiu būdu gamintojas siekia parodyti markės įsipareigojimą investuoti į elektra varomas mašinas.
Įprastai, šis pareiškimas pro vieną ausį įeina ir pro kitą išeina, bet tik ne šį kartą. Pamirškite stilingai atrodančią elektrinę „Opel Corsa“ ar „Opel Mokka“, nes štai ši „Opel Manta“ yra tiesiog nuostabus modernizacijos pavyzdys.
Originalus modelis būdavo komplektuojamas su benzininiu, keturių cilindrų varikliu, tačiau dabar jo vietoje rasime 145 arklio galias ir 254 NM sukimo momentą išvystantį elektros motorą. Šis pokytis leidžia sakyti, jog modernizuota „Opel Manta A“ yra ženkliai greitesnė ir dinamiškesnė už originalą.
31 kWh talpos baterijų moduliai yra mažesni negu kituose „Opel“ elektromobiliuose, tačiau tai neturėtų būti didžiulė problema. Su pilnai įkrautomis baterijomis elektrinė „Opel Manta“ gali nuvažiuoti maždaug 200 kilometrų atstumą, tad teoriškai, to turėtų užtekti nuvažiuoti iki vietinio automanų susitikimo, truputėlį pasivažinėti ir grįžti namo.
Vis dėlto, pati išskirtiniausia šio modelio savybė – galimybė pačiam perjunginėti pavaras. Kitaip negu daugelis kitų elektromobilių, turinčių vieno ar dviejų bėgių automatinę pavarų dėžę,„Opel Manta“ turi keturių laipsnių „mechaninę“ pavarų dėžę. Bet tai dar ne viskas. Jeigu ankstų rytą tingėtumėte junginėti pavaras, tuomet tiesiog įkalate ketvirtą pavarą ir džiaugiatės automatiniu pavarų dėžės veikimu.
Automobilio interjere daug dėmesio buvo skiriama modernioms technologijoms. Analoginį prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis, o sportiškai atrodančios sėdynės buvo pasiskolintos iš jau nebegaminamo „Opel Adam S“ hečbeko, tačiau tai yra vieninteliai priedai, kurie yra tarsi tiltas tarp klasikinio ir modernaus automobilio.
Kad ir kaip norėtume, tačiau „Opel“ nėra linkusi pradėti serijinės „Manta GSe Elektromod“ gamybos, nes tai padaryti būtų tiesiog per brangu. Kita vertus, šis projektas gali paskatinti „Opel“ imtis kitų klasikinių modelių, kurie su elektrinės pavaros pagalba atgimtų iš naujo.