Bendrovės atstovų teigimu, norint užtikrinti mažą anglies dvideginio išmetimą, džiuginančias kuro sąnaudas bei stabilumą važiuojant didesniu greičiu, nepriekaištingos aerodinaminės savybės yra itin svarbios, tad kaip jiems pavyko tai padaryti?
Prie džiuginančio oro pasipriešinimo koeficiento prisidėjo ant bagažinės dangčio esantis spoileris, kuris efektyviai mažina turbulenciją automobilio gale. Priekyje sumontuota aktyvi oro sklendė automatiškai atsirado arba užsidaro, atsižvelgiant į automobilio važiavimo sąlygas.
Uždaryta oro sklendė nukreipia vėjo srautą į automobilio šonus ir automatiškai atsidaro, kai reikia vėsinti variklį, priklausomai nuo variklio aušinimo skysčio temperatūros ir darbo. Pavyzdžiui, važiuojant į kalną ar miesto kamščiuose, oro sklendė bus atidaryta, o keliaujant greitkeliu, automatiškai užsidarys ir efektyviai nukreips vėjo srautą į šonus. Būtent šis atributas anksčiau buvo montuojamas tik aukštesnės klasės automobilius.
Šeštos kartos „Opel Corsa“ gyvai bus galima pačiupinėti rugsėjo 1-22 dienomis įvyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.