Jeigu šis modelis būtų „Volkswagen“ ar „BMW“ modelių šeimoje, naujos kartos modelis būtų kuriamas pagal tą pačią formulę. Inžinieriai pridėtų keletą naujovių, pakeistų išvaizdą. Tačiau „Opel“ inžinieriai pagaliau gavo leidimą sukurti pilnavertį vokiškos markės flagmaną.
2017 metais debiutuosiantis modelis neturės nieko bendro su dabar gaminamu modeliu. Jis naudos visiškai naują platformą, naujus variklius, technologijas, pakabos komponentus. Naujasis modelis taip pat bus šiek tiek platesnis, ilgesnis ir lengvesnis. Neoficialių šaltinių duomenimis, naujos kartos „Insignia“ bus 200 kilogramų lengvesnė, turės 10 centimetrų ilgesnę ratų bazę.
Padidėję automobilio parametrai leis „Opel“ įžengti į segmentą, kuriame iki šiol karaliavo „Škoda Superb“. Vokiečiai pasiūlys panašaus dydžio, panašios komplektacijos automobilį, kuris „Škodai“ taps tikra rakštimi užpakalyje.
Apie variklių gamą ir technologijas kalbėti dar pakankamai anksti, tačiau ne vienas „Opel“ kompanijos atstovas patvirtino, jog naujos kartos „Insignia“ nebebus komplektuojama su šešių cilindrų motoru. Jį pakeis efektyvesnis keturių cilindrų turbo-benzininis agregatas.