„Mes greitai „pagavome“ puikų ritmą, kuris leido smogti neišnaudojant viso potencialo. Automobilis, kaip visada, veikė tarsi laikrodukas. Mes jau esame tai sakę ir dar sykį pakartosime – „Opel ADAM R2“ yra geriausias ralio automobilis savo klasėje“, – teigė E.Bergkvistas.
E.Bergkvistas ir J.Sjobergas bendroje įskaitoje surinko 128 taškus. Tokio rezultato nebuvo pasiekęs nė vienas jų konkurentas. Taigi „Barum Rallye“ sezono finale, kuris vyks Čekijoje paskutinį rugpjūčio savaitgalį žiūrovai išvys parodomąjį čempionų šou.
„Šiandien visi gali paploti nepakartojamam Emilio ir Joachimo pasirodymui. Kiekvieno ralio metu jie buvo priekyje ir labai išmintingai važiuodami viso čempionato metu, užsitarnavo nugalėtojų titulą. Didžiulių komplimentų taip pat nusipelnė visa „ADAC Opel Rallye Junior“ komanda. Aistra savo darbui ir fantastiška komandos dvasia buvo raktas į sėkmę. Be abejonės, mes labai didžiuojamės ir puikiu ADAM R2, kuris įrodė, jog gali nugalėti bet kokias kliūtis. Užsitikrinti čempionų titulą pirmajame ralio sezone su nauju automobiliu yra daugiau negu galėjome tikėtis. Tai tiesiog fantastiška!“, – didžiavosi „Opel Motorsport“ vadovas Jorgas Schrottas.
Marijanas Griebelis (26-erių, iš Hahnweilerio) ir jo šturmanas Stefanas Clemensas (29-erių, iš Thaileno) Estijoje vykusiame ralyje užtikrintai iškovojo 6-ąją vietą savo klasėje ir turi neblogą šansą paskutiniame etape Čekijoje iškovoti antrą vietą FIA „ERC Junior“ čempionate.
„Tai buvo sunkiausios lenktynės, kuriose kada nors esu dalyvavęs“, – po finišo pripažino M.Griebelis.
„Esu labai patenkintas pasiektu rezultatu. Daugybė komandų parodė, kaip sunku buvo važiuoti dideliu greičiu ir kaip lengva buvo padaryti klaidą. Mes važiuojame vis geriau ir geriau bei semiamės patirties. Žinoma, esu sujaudintas Emilio ir Jocke pasiekimų. Jie ir visa „ADAC Opel Rallye“ komanda nusipelnė sėkmės“, – pridūrė M.Griebelis.
Vis dėlto ne visus ADAM R2 pilotus lydėjo sėkmė. „Ypres Rallye“ nugalėtojai lenkas Aleksas Zawada ir jo šturmanas prancūzas Cathy Derousseaux ketvirtame greičio ruože patyrė avariją, kai prieš juos važiavęs automobilis ant kelio išmetė didelį akmenį. Lūžusios pakabos detalės pramušė tepalo radiatorių. Kitą dieną ekipažas bandė tęsti varžybas, tačiau vėl nesėkmingai. Užsikimšęs radiatorius ir perkaitęs ADAM R2 variklis lėmė, kad ekipažas turėjo galutinai pasitraukti iš varžybų.