Virtualios tikrovės projekcijos įranga, kompleksinė vaizdo konferencijų sistema kartu su moderniausia ryšio tinklo koncepcija leis darbuotojams įvairius sprendimus priimti greičiau ir efektyviau.
„Šiuolaikinėse patalpose bus įrengta moderniausia technika ir technologijos – nuo galimybės kurti modelius iš molio iki virtualios tikrovės ar augmentuotos tikrovės vaizdo projekcijos, leidžiančios glaudžiai sujungti supančios ir virtualios tikrovės modelius, juos palyginti. Be to, visa tai leis „Opel“ šiame sektoriuje nustatyti standartus tarptautiniu mastu.“ – sako Markas Adam, dizaino departamento vice prezidentas.
Tai jau antroji reikšminga investicija į dizaino centrą. Visai nesenai kompanija skyrė 5 mln. eurų spartaus frezavimo cecho plėtrai.
Praplėstos dizaino centro galimybės, tai dar vienas žingsnis į priekį įgyvendinat didelę „Opel“ modelių pasiūlos kampaniją. Iki 2020 metų kompanija pasiūlys rinkai 29 naujus modelius. Vienas iš artimiausių akcentų – „Astra Sports Tourer“, kuris bus pristatytas balandžio mėnesį.
Ką sugeba „Opel” dizaineriai, galima pasigrožėti tarptautinėje automobilių parodoje, Ženevoje. Iki kovo 13 dienos vykstančioje parodoje, debiutavo „Opel GT Concept”. Novatoriškas sportinis automobilis – tai „Opel” nuolatos vystomų naujovių išraiška – kvapą užimančios išskirtinės ir grynos formos, be jokių nereikalingų elementų. Tikras atletas su galiniais varomais ratais ir priekyje ratų bazėje įmontuotu varikliu, kilsteli „Opel” dizaino filosofiją į kitą lygmenį.
Opel” ir toliau didina Riuselsheimo dizaino centro pajėgumus – čia bus investuota 11 mln. eurų. Pačios moderniausios vizualinių ir komunikacijos priemonių technologijos leis dirbti dar efektyviau, o plėtros darbų pabaiga numatoma 2017 metų birželį.
Plėtros startas buvo pažymėtas specialioje ceremonijoje, kurioje dalyvavo „Opel” generalinis direktorius Dr. Karlas-Thomas Neumannas, dizaino departamento vice prezidentas Markas Adams ir „Opel“ darbo tarybos pirmininko pavaduotojas Uwe Baumas.
„Išskirtinis dizainas – visuomet buvo stipriausia „Opel” markės pusė”, – sako Dr. Neumannas. „Dizaino centro plėtra suteiks dar daugiau naujų kūrybinių galimybių ir leis žengti sekantį žingsnį vykdant mūsų automobilių pasiūlos kampaniją. Toliau stiprinsime Riuselsheimo dizaino centro pozicijas Europoje, formuojant pasaulines dizaino vystymo tendencijas.“
Uwe Baumas pridūrė: „Džiaugiuosi, kad Riuselsheime iškils dar vienas projektas. Naujos investicijos rodo, kad „Opel” tikrai grįžo. Naujose patalpų erdvėse bus sudarytos sąlygos dirbti nesenai dizaino centre įdarbintiems daugiau nei 80 naujų darbuotojų.“
Opel” ir toliau didina Riuselsheimo dizaino centro pajėgumus – čia bus investuota 11 mln. eurų. Pačios moderniausios vizualinių ir komunikacijos priemonių technologijos leis dirbti dar efektyviau, o plėtros darbų pabaiga numatoma 2017 metų birželį.
Plėtros startas buvo pažymėtas specialioje ceremonijoje, kurioje dalyvavo „Opel” generalinis direktorius Dr. Karlas-Thomas Neumannas, dizaino departamento vice prezidentas Markas Adams ir „Opel“ darbo tarybos pirmininko pavaduotojas Uwe Baumas.
„Išskirtinis dizainas – visuomet buvo stipriausia „Opel” markės pusė”, – sako Dr. Neumannas. „Dizaino centro plėtra suteiks dar daugiau naujų kūrybinių galimybių ir leis žengti sekantį žingsnį vykdant mūsų automobilių pasiūlos kampaniją. Toliau stiprinsime Riuselsheimo dizaino centro pozicijas Europoje, formuojant pasaulines dizaino vystymo tendencijas.“
Uwe Baumas pridūrė: „Džiaugiuosi, kad Riuselsheime iškils dar vienas projektas. Naujos investicijos rodo, kad „Opel” tikrai grįžo. Naujose patalpų erdvėse bus sudarytos sąlygos dirbti nesenai dizaino centre įdarbintiems daugiau nei 80 naujų darbuotojų.“