Dabar „Opel Astra GTC” bus komplektuojamas ir su visiškai nauju 1,6 l „SIDI Turbo” varikliu (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema).
Naujos kartos variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema, kompaktiškame kupė pakeis lig šiol buvusį 1,6 l turbininį agregatą. 125kW/170 AG variklis debiutavo „Cascada“, vėliau penkerių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ modeliuose bei „Zafira Tourer“ vienatūryje, o dabar jis montuojamas ir į „Astra GTC“ bei kilstelį jo kartelę tarp konkurentų.
„Astra GTC 1,6 SIDI” su maksimaliu 260 Nm sukamuoju momentu ir maksimaliu 219 km/h greičiu, mažomis 6,1 l/100 km degalų sąnaudomis pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle), maža 143 g/km anglies dvideginio tarša, savo segmente atrodys itin konkurencingai.