• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aršūs karai dėl vartotojų dėmesio vyksta ne tik tarp didžiųjų šalies prekybos tinklų ar komercinių televizijos kanalų, dar viena karo arena – virtuali erdvė. Nors kiekvienas interneto tinklalapis vykdo kruopščią vartotojų apskaitą, kartais pasigirsta nuomonių, kad ne visuomet tinklalapio administratoriaus pateikiamas vartotojų skaičius reklamos užsakovams atitinka realią situaciją. Kaip praneša delfi.lt, bendrovė „Alio“ kaltina svetainę, kurioje reklamavo savo paslaugas, one.lt, kad ši dirbtinai padidino vartotojų skaičių. Svetainę valdanti bendrovė tokius kaltinimus atmeta ir teigia, kad taip jų klientai stengiasi išvengti atsiskaitymo už reklamos paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

„Forticom“: jie su mumis neatsiskaito jau ne pirmą kartą

Bendrovės „Forticom“ vadovas A. Kirvaitis aiškina, kad „Forticom“ yra iškėlusi bylą bendrovei „Alio“ dėl neatsiskaitymo už laiku ir kokybiškai suteiktas paslaugas.

REKLAMA

„Bylos detalių iki teismo proceso pabaigos nekomentuosime, tačiau pastebėsime, kad bendrovė „Alio“ su mūsų įmone neatsiskaito jau ne pirmą kartą - 2009-aisiais metais ši bendrovė keliasdešimt tūkstančių litų pasiekusius įsiskolinimus irgi prisiruošė padengti tik po to, kai kreipėmės į teismą dėl skolos išieškojimo“, - teigė A. Kirvaitis.

Pasak A. Kirvaičio, „Alio“ skelbiami kaltinimai - mėgėjiškas šantažas ir skolininko nesąžiningumas siekiant neatsiskaityti už paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų