• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2010 liepos 17
21:20 Pabaiga!!!


Omnitel 1000 km lenktynės baigėsi! Kova virė iki paskutinio metro. Po labai atkaklios kovos nugalėtojų taurę namo išsiveža belgai KS Motorsport su BMW Silhoutte.
Oktanas Racing ir vėl nepavyko pasiekti seniai išsvajoto tikslo ir jie liko antri bendroje įskaitoje.
Treti - lenkai Fuchs MP SPORT su Ferrari.
Visa įskaita žemiau.

Rezultatai pagal klases:






2010 liepos 17
21:20 Pabaiga!!!


Omnitel 1000 km lenktynės baigėsi! Kova virė iki paskutinio metro. Po labai atkaklios kovos nugalėtojų taurę namo išsiveža belgai KS Motorsport su BMW Silhoutte.
Oktanas Racing ir vėl nepavyko pasiekti seniai išsvajoto tikslo ir jie liko antri bendroje įskaitoje.
Treti - lenkai Fuchs MP SPORT su Ferrari.
Visa įskaita žemiau.

Rezultatai pagal klases:






REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA









20:20
Praėjus 7 valandom, vis dar važiuojančių dalyvių rikiuotė atrodo šitaip:


Trasoje aistros po truputį raminasi, visi laukia finišo. Tik latviai paskelbė karą lietuviams. Vieno pusvalandžio periode du latvių pilotuojami bolidai taranavo lietuvius. Nepasisekė Ataka Racing Civicui ir Autoprizme komandos keltonai Alfa Romeo. Lietuviai labai nepatenkinti latvių veiksmais. Dar labiau lenktynininkų veiksmais nepatenkinti teisėjai. Jie skytė visą krūvą baudų. Dažbiausia iš jų pravažiavimas per Pits Stopus. Dažniausiai pasitaikiusi baudų priežastis yra priešininko lenkimas trasoje esant geltonoms vėliavoms. Taip pat buvo daug perspėjimų dėl taisyklių pažeidimų sustojimų boksuose metu. Tačiau nenumaldomai lenktynės juda į pabaigą. Todėl visi laukiam jų atomazgos.
Beje, boksuose užfiksavome ir kita Ataka Racing komandai nemalonų įvykį. Kai latvių taranuotą Civic techninis automobilis parvežė į pitlane, bandant jį nukelti atsitiko nenumatytas dalykas - atsikabinus trusui, civic tiesiog nukrito nuo techninio automobilio platformos! Platforma buvo pradėta nuleidinėti, tad Civicui teko atlikti šuolį iš daugiau kaip pusės metro. Tai nepagerino jo būsenos... foto reportažas bus "ant dienų".









































17:00
Karštis toliau daro savo juodą darbą. Dėl automobilio perkaitimo dešimt ratų turėjo prarasti dėl lyderio pozicijų kovojęs lenkų Ferrari. Kaip jis buvo vedinamas pamatysite žemiau. Ferraris nukrito tik į 5 vietą ir jau turi menkus šansus nugalėti šių metų varžybose.
Kovoje dėl lyderio vietos toliau kovoja belgų BMW M3 ir Octanas Racing su Porsche. Tačiau belgai ėmėsi taktinių gudrybių. Jie sumažino važiavimo greitį ir taip smarkiai sumažino automobilio kuro sąnaudas. Taip jie tikisi sutaupyti vieną benzino pylimąsi, kas jiems leistų atkovoti 3 minutes galutinėje įskaitoje. Ir žinoma suteiktų šansus laimėti šių metų Omnitel 1000 km lenktynes.
Vienas seniausių automobilių važiujančių Omnitel 1000 km lenktynėse yra 1979 metų Ford Escort ir Britanijos. Šis senukas sugeba variklį išsukti iki 11.000 apsisukimų, tačiau ne šiandien. Labai kaista bolido variklis ir vos ne kas kelis ratus tenka užsukti į boksus atsigaivinti. Dabar jis nuo lyderio atsilieka 99 ratais.
















16:20
Prasidėjo penktoji lenktynių valanda. Pateikiame rezultatus po 4 valandų važiavimo.


15:53
Trasoje vėl geltona vėliava. Šį kartą avariją patyrė komandos Nr. 9 Neiluva - Martin Sports komanda. Posūkyje kuris yra pitlane gale BMW atsitrenkė į padangas. Smūgis stiprokas, tačiau automobilis savo eiga, vilkdamas bamperio likučius rieda į boksus. Tikėtina bus sutvarkytas ir tęs lenktynes.
Komandoms pravažiavus tris valandas ir top 20 atrodė šitaip:



















14:45
Neatlaikė dyzelinė 1,9 turbo plačiai prieš lenktynes pristatyto Spire GTR širdis. Dabar pagalbos automobilis traukia ją link boksų.




14:15
Ką tik įvyko vienas rimčiausų šių lenktynių įvykių. Degalinės tiesiojoje važiuodamas užsidegė Porsche 944 Turbo variklis. Trasoje saugos automobilis, o gaisrininkai kovoja su ugnimi. Bendros lietuvių ir estų komandos Cargo Vilnius komandos žygis Omnitel 1000 km lenktynėse baigėsi pelenais.



REKLAMA

14:00
Lenktynių trasoje tikrai karšta. oro temperatūra siekia siekia 32 laipsnius karščio. Trasos temparatūra prieš startą siekė 35 laipsniųs karščio, o nei vieno rato nepravažiavusios ir pit lane stovinčios Padvaisko Supros prieš startą padangų temperatūra siekė 37 laisnius šilumos. Taigi pačios didžiausios kliūtys, su kuriom susiduria lenktynininkai yra karštis ir su jo technikai sukeltos problemos.
Per pirmą pusantros valandos iš kovos iškrito net 9 mašinos. Tarp jų dvi Alfa Romeo. Tačiau mechanikai vis dar bando prikelti Alfas ir vėl išleisti į trasą.


REKLAMA
REKLAMA











12:30
Jau startavo 2010 metų Omnitel 1000 Km lenktynės palangoje. Šiais metais startas buvo labai sunkus. Dar stovėdamas starto linijoje sugedo Padvaisko komandos Supra bolidas. Mechanikai neprisuko vienos iš stabdžių šlangučių todėl automobilis startavo iš boksų.
Pravažiavus vos kelis ratus kvalifikacijos nugalėtojus aplenkė Oktanas Racing Porsche taip pareikšdamas rimtas pretenzijas į pirmą vietą. Tačiau jau trečiam rate į trasą išvažiavo saugos automobilis. Didesno insidento lyg ir nebuvo.
Pasitraukus saugos automobiliui, jau po kelių ratų jam vėl teko grįžti į trasą, nes Slikas komandai Nr. 35 teko sustoti šalikelėje po gauto smūgio į automobilio galą. Tikimės, kad po nedidelio remonto, atlanksčius kėbulą (tikimės, kad važiuoklė nepažeista), kuris prispaudė galinį ratą, komanda tęs važiavimą.



Vaizdai nuo strato linijos:


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA










Pirmieji ratai:












11:05
Automobiliai jau rikiuojasi trasoje, startas už gero pusvalandžio. Ką tik baigėsi spaudos konferencija, kurioje pristatyti VW eco race rezultatai.
Apie juos plačiau čia.
Spaudos konferencijoje taip pat dalyvavo ir kvalifikacijos nugalėtojai - belgai, vairuojantys BMW. Komandos tikslas - nugalėti šiose lenktynėse. Pateikėme ir savo klausimą - kokia jų automobilio vieta silpniausia? Kas galėtų pakišti koją? Atsakymas aiškus - kadangi jų BMW yra vamzdelinės konstrukcijos, tad kėbulą jie laiko gana trapiu. Susidūrimas su atitvaru ar konkurentu gali kainuoti daug labiau, nei paprastiems kėbulianiams automobiliams.
Beja, prie starto linijos stos ir treniruotėse stiprią avariją patyręs komandos Nr. 99 TVA Racing-Viesulas su  BMW E36.
7:30
Naktis boksuose praėjo ramiai, kelios komandos tikrino mašinų mazgus ir ruošėsi startui. Jau ankstyvą rytą buvo užkurti pirni bolidai ir bandomi pakeitimai. Daugiau apie naktį
čia.




2010 liepos 16
21:00
Istorinių automobilių lenktynės praėjo tikrai smagiai. Kova užvirė nuo pirmos starto sekundės ir senučiukai žiguliai, volgos, BWW kovėsi iš paskutiniųjų bandydami kuo greičiau įveikti 12 ratų. Kadangi lenktynės trumpos, tai kova buvo labai įdomi.
Daugiau mūsų įspūdžių čia.






















19:30
1000 km kvalifikacija baigėsi. Netrukus kvalifikacijos nugalėtojų apdovanojimai. Kvalifikaciją laimėjusiems belgams su superine BMW bus įteikta susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio taurė. Lekiam į apdovanojimus, o 20.00 istorinių automobilių lenktynės. Tada susėsim ir viską surašysim, sukrausim nuotraukas.
Stay tuned!
P.S. Kvalifikacija praėjo gana tvarkingai. Įdomesnis įvykis - Slikas komandai, vairuojant Slaboševičiui, stabdant lūžo šakė, bet avarijos išvengta. Vyručiai pasiraitojo rankoves ir pilnu tempu prikėlinėja savo VW.


REKLAMA










17:30
Antroji penktadienio treniruotė baigėsi be didesnių siurprizų. Keletą nuotraukų rasite žemiau, o
rezultatai ir daugiau nuotraukų čia.


























14:50
Maloniai šylam.  Organizatoriai atidavė duoklę vietiniams paparaciams prikvietę iš matymo žinomų žmonių. Fun to Go LNK žvaigždžių rungtynės - taip vadinosi renginukas, kuriame dviem vienodos spalvos :) ir beveik vienodų charakteristikų VW Golf automobiliais varžėsi "žvaigždės". Tiksliau 10 jų.


Taigi, drago nugalėtojai išsidėstė taip:
1. Rolandas Vilkončius
2. Milda Bartašiūnaitė
3. Živilė Vaškytė
Hm... nepažįstam mes tų žvaigždžių...
Vaizdeliai:






15.20 prasideda antroji šios dienos 1000 km lenktynių dalyvių treniruotė.
14:00
Omnitel 1000 km lenktynėse vyko tradicinės mechanikų lenktynės. Trumpas video iš jų:

13:45
Baigėsi pirmą kartą Omnitel 1000 kilometrų varžybų istorijoje rengtos istorinių automobilių lenktynių treniruotės. Tarp Lietuvoje žinomų Volgų, Žigulių ir Moskvičių varžėsi ir iš Britanijos atvykusi istorinių Ford komanda. Taip pat ne paskutinių smuiku griežia BMW senukai.

Daugiau apie šias treniruotes rasite čia.






13:00
Rytinės treniruotės greičiausiųjų trejetukas atrodo taip:
1. Nr. 10 Fuchs MP SPORT Moto Ferrari 430 Scuderia (1:22,208)
2. Nr. 91 Oktanas Racing Porsche 997 GT3 (1:23,78)
3. Nr. 2 KS Motorsport BMW Silhoutte (1:24,373)


12:15
Ką tik baigėsi rytinė treniruotė. Jau yra ir nukentėjusių. Komanda Nr. 99 TVA Racing-Viesulas su  BMW E36 lenktynes jau baigė. Kretingos posūkyje nesuvaldė automobilio ir po smūgio į apsauginius atitvarus gerokai jį apgadino. Avarijos priežastis - netinkamai sureguliuoti stabdžiai. Šiuo metu komanda neturi nei nuotaikos, nei galimybių sutvarkyti automobilį ir grįžti į lenktynes. Nors vertinant tai, kad dar vos ne para laiko iki lenktynių - realiai sutvarkyti BMW būtų įmanoma... bet tai pareikalautų didelių pastangų.











Dabar prasideda istorinių automobilių treniruotė.*
11:00
Automanas pradeda tiesioginį reportažą iš Palangoje vykstančių Omnitel 1000 kilometrų lenktynių. Dviejų dienų laikotarpyje Jūs nuolatos gausite naujausias žiniais apie tai kas vyksta trasoje, boksuose ir už jų ribų.
Pirmas mūsų rytinis pasivaikščiojimas po
boksus čia.





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų