• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos krepšinio rinktinės rėmėjams investicijos atsiperka jau dabar: olimpiečių vardų ar olimpiados atributikos naudojimas reklaminėse kampanijose sulaukia klientų susidomėjimo ir neša finansinę naudą.

REKLAMA
REKLAMA

Pekino olimpinėse žaidynėse dalyvausiantys sportininkai daro įtaką ir Lietuvos verslui. Įvairias reklamines kampanijas ar ypatingas paslaugas siūlančios įmonės, jaučiančios lietuvių olimpines nuotaikas, klientų susidomėjimo sulaukia dar neprasidėjus olimpiadai. Be to, nepaisant, kad kelialapiai į žaidynes kainuoja apie 13 tūkst. litų, lietuviai šioje srityje nėra taupūs ir aktyviai domisi galimybėmis įsigyti bilietų į sporto varžybas.

REKLAMA

Skatinamas patriotiškumas

Neseniai UAB „Švyturys-Utenos alus“ pradėjo reklaminę kampaniją „Mes laimėsim“, kuria siekiama skatinti lietuvių patriotiškumą. Įmonės atstovo Dainiaus Smailio teigimu, vartotojų susidomėjimas kampanija jaučiamas, bet tikrojo antplūdžio bus sulaukta prasidėjus olimpinėms žaidynėms.

REKLAMA
REKLAMA

„Olimpinės nuotaikos Lietuvoje dar tik pradeda kilti ir dar porą savaitėlių teks palaukti. Reklamine kampanija siekiame, kad žmonės tikėtų pergalėmis. Iki šiol kalbėdavome tik apie finansinę paramą, apie pasirengimą dideliems sportiniams įvykiams. Tačiau reikia ne tik finansinės paramos, bet ir žmonių tikėjimo. Todėl ir sukūrėme kampaniją, kuri turėtų daugiau vertybių ir informacijos negu paprasta reklaminė ar pardavimo skatinimo kampanija“, - „Respublikai“ sakė D.Smailys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot pašnekovo, Lietuvoje dažnai puolama smerkti ir peikti lietuvių nesėkmes sportinėse varžybose, o galutinis rezultatas tampa svarbiausias.  Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėjas pabrėžia, kad svarbu tikėti Lietuvos rinktinės pastangomis atiduoti visas jėgas, o pergalės ne svarbiausia.

REKLAMA

Įstatymo nepažeis

Kampaniją „Mes laimėsim“ susiejusi su prekės ženklu „Švyturys“, įmonė teigia nepažeisianti alkoholio reklamos draudimo įstatymo, kuriuo negalimos alkoholio reklamos per televiziją esant tiesioginėms transliacijoms nuo 6 iki 23 val. Nors „Mes laimėsim“ reklaminė akcija figūruos krepšinio arenose, teigiama, kad tai nėra užslėpta „Švyturio“ reklama ir įstatymas nebus pažeistas.

REKLAMA

„Meslaimesim.lt“ nepakeis „Švyturio“ reklamų, nes tai būtų įstatymo pažeidimas. Net negalvojame tokiais dalykais užsiimti ir netoleruojame tokių veiksmų rinkoje. Mūsų tikslas yra naudotis legaliais reklamos kanalais, kurie mums leidžiami, ir jokiu būdu nenorime apeiti įstatymo ar kaip nors kitaip jį ignoruoti. Pagrindinės reklamos priemonės yra tiek spauda, lauko reklama, tiek specialios žiūrėjimo vietos sirgaliams, barai ir t.t. Iš tikrųjų tų priemonių, kaip legaliai ir skoningai išnaudoti reklamos galimybes, mes dar turime ir tikrai išnaudosime“, - „Respublikai“ sakė D.Smailys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tikėti pelninga

Kitaip nei UAB „Švyturys-Utenos alus“, „DnB Nord“ banko klientams svarbiau yra ne tikėjimas Lietuvos krepšinio rinktine, o pergalės.  Sporto sirgaliams bankas siūlo krepšinio indėlį, kurio palūkanos tiesiogiai susijusios su Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės sėkme olimpinėse žaidynėse Kinijoje. Kiekviena pergalė padidina indėlio palūkanas, todėl jau dabar pastebimas susidomėjimas šiais indėliais.

REKLAMA

„Jau daugėja vartotojų, besinaudojančių banko siūloma paslauga. Jau padėta daugiau nei 15 mln. krepšinio indėlių. Jiems numatomos įprastos palūkanos, tačiau po pergalės jos padidės“, - „Respublikai“ teigė „DnB Nord“ banko atstovas spaudai Andrius Vilkancas.

REKLAMA

Kelialapis - 13 tūkst. litų

Kad susidomėjimas olimpinėmis žaidynėmis auga, rodo ir kelionių agentūros „Baltic Clipper“ klientų aktyvumas: nors viso kelionės rinkinio kaina - įskaitant devynias nakvynes, visas paslaugas, t.y.  pervežimą, apgyvendinimą viešbutyje, ekskursijas, bilietus į rungtynes ir t.t. - kaina yra apie 13 tūkst. litų, klientų netrūksta. Tiek kelialapių, tiek bilietų į varžybas kasdien mažėja, nors kol kas klientas dar gali išsirinkti tinkamą variantą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonės generalinio direktoriaus Romo Vitkausko teigimu, užsisakiusiųjų ir įsigijusiųjų kelialapius ir bilietus į olimpines žaidynes šiuo metu yra apie 300, o besidominčiųjų skaičius auga. Lietuviai daugiausia domisi krepšinio varžybomis, ypač pusfinaliais ir finalu, tačiau nemaža ir bilietų į lengvosios atletikos rungtynes paklausa.

Indrė Lauciūtė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų