Seksuali gaiviojo gėrimo „Olialia Cola“ reklaminė kampanija yra pirmoji iš Lietuvos, patekusi į šimtuką pačių inovatyviausių reklamų pasaulyje. Tokia ją paskelbė viso pasaulio žiniasklaidos ir marketingo specialistus vienijanti organizacija „Cream“.
Londone įsikūrę „Cream“ atstovai kaupia visus geriausius pasaulio reklamos pavyzdžius. Jų bibliotekoje, jau sukaupta 2500 tūkst. geriausių reklaminių kampanijų analizės. „Cream“ taip pat kasmet pristato „No Apples: 100 Other Top Innovators" knygą, kurioje pristatomos pačios novatoriškiausios reklaminės kampanijos iš viso pasaulio. Šįkart į “Cream" akiratį papuolė ir Lietuvos marketingo specialistai – knygoje analizuojama “Olialia Cola" ir jos skonio produktų: sūrelių, saldainių reklamos. Be “Olialia", šioje knygoje puikuojasi ir daugiau visame pasaulyje garsių prekės ženklų: “Intel", “Financial Times", “Virgin Galactic", “Philips", “Ikea", “Amazon", “Nike", “Google", “Red Bull", “Pedigree", “Kodak", BBC, “Volkswagen", “Guiness", “Pepsi", “Adidas"... Tai tie, kurie kaskart mus nustebina savo kūrybiškais sprendimais ir įkvepia naujų idėjų.
“Kas dieną matome naujus išskirtinius verslo modelius, iššūkį metančias kompanijas, kurios kyla iš sunkios ekonomikos. Mes analizuojame tūkstančius žiniasklaidos, marketingo bei verslo sprendimų ir pastebime, kad novatoriškas ir kūrybiškas požiūris yra didžiausia vertybė reklamoje. Tokioms įmonėms praktikoje sekasi geriausiai. Dėl originalaus požiūrio į nealkoholinio gėrimo pozicionavimą mes pastebėjome ir “Olialia" bei jų pristatomą gaivujį gėrimą “Olialia Cola". Daugiau pasidomėję šiuo prekės ženklu buvome nustebę, į kiek skirtingų rinkų jau yra išsiplėtęs “Olialia", - sakė Olivia Solon, “Cream" redaktorė. Ji jau laukia kitų “Olialia" reklaminių kampanijų. “Gal galėtumėte sukurti seksualių reklamų seriją, “Olialia Cola" pristatančią moterims? Būtų įdomu tai pamatyti..." - svarstė O. Solon.
“Olialia" įvaizdis yra seksualus, todėl neatsitiktinai pasirinkome “Olialia Cola" pristatyti kaip “Seksualiausius burbuliukus pasaulyje". Tikėjomės atkreipti lietuvių dėmesį šiomis reklamomis, tačiau kad tokio susidomėjimo sulauksime ir iš užsieniečių marketingo specialistų – nesitikėjome. Iš pradžių dar skaičiavome, kiek tarptautinių “blogų" pastebi “Olialia Cola" ir diskutuoja apie ją. Neilgai trukus tai jau tapo nebesuskaičiuojama... Bet žinoma, kad “Cream" įvertinimas – pats svariausias ir maloniausias. Juolab, kad niekam iš Lietuvos iki šiol dar nebuvo pavykę sulaukti tokio pripažinimo ir susidomėjimo tarptautiniu mastu", - sakė “Olialia" prekės ženklo vadovė Giedrė Pukienė. Ji prasitarė, kad artimiausiu metu “Olialia" ketina pristatyti ir dar keturis penkis maisto produktus, taip pat planuojama plėstis ir į ne maisto produktų sferą. “Mūsų ilgalaikis tikslas yra atsirinkti geriausius produktus, sukurti integruotą prekės ženklo ir produktų paketą bei jį kaip frančizę plėsti kaimyninėse rinkose", - kalbėjo G. Pukienė.
Šiuo metu “Olialia Group" vienija projektą „Olialia“ mergaitės ir modelių agentūrą „Olialia Models“, muzikos grupę „Olialia pupytės“, vakarėlius „Olialia Party“, plastinės chirurgijos paslaugas teikiančią „Olialia“ Grožio kliniką, nuolaidų programą „Maestro Olialia“, gėrimą „Olialia Cola“ bei jo skonio produktus „Olialia Cola“ ledai, sūreliai ir saldainiai, „Olialia“ piceriją, nuomojamas transporto priemones „Olialia Limo“ ir „Olialia Party Bus“, taip pat kasmet leidžiamą „Vakaro žinių“ kalendorių.