Dešimt naujų „Volvo FH“ serijos sunkvežimių bus pristatyti tarptautinėje IAA parodoje, rugsėjo mėnesį vyksiančioje Hanoveryje, Vokietijoje. Parodos metu taip pat bus pristatomas pirmasis Euro 6 standartus atitinkantis „Volvo Trucks“ variklis, novatoriški „I-Torque“ jėgos agregatai ir kitos naujienos. Parodos lankytojai galės iš arčiau pažvelgti į naujus pasaulinius sunkvežimių standartus, kuriuos nustato inovatyvjieji „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“.
Kardinaliai pakeisto dizaino „Volvo FH“ serija yra pirmoji pasaulyje, kurioje pritaikytos degalų taupymo inovacijos, kartu patobulinus sunkvežimių valdymą, ergonomiką ir saugumą. Visos pagrindinės ypatybės bus pristatomos atskirais segmentais: degalų sąnaudų efektyvumas, darbo vieta, sunkvežimių dizainas, valdymas, erdvumas, poilsis, saugumas, sauga, krova ir parengtis darbui. Pasitelkiant sunkvežimius, jų komponentus, efektingą vaizdo medžiagą ir interaktyvias priemones tarptautinės IAA automobilių parodos lankytojams bus pristatytos visos naujųjų sunkvežimių ypatybės.
„Volvo FH“ serija (nuotr. Gamintojo)
„Mes labai didžiuojamės ir džiaugiamės pirmąkart viešai pristatydami savo naujuosius sunkvežimius. Ši „Volvo FH“ serija atspindi daugybę sunkaus darbo ir inovacijų diegimo metų, - sako Claesas Nilssonas, „Volvo Trucks“ prezidentas. - Šis aukščiausio lygio inžinerijos ir dizaino rezultatas sutelktas į produktyvumo didinimą ir degalų sąnaudų ekonomiją bei siekiant pritraukti geriausius vairuotojus.“
Pirmasis „Euro 6“ standartus atitinkantis variklis
IAA parodoje bus pristatomas ir pirmasis Euro 6 aplinkosaugos standartus atitinkantis „Volvo Trucks“ variklis. Tai yra modifikuotas populiariausias 13 litrų darbinio tūrio, 460 AG „Volvo“ variklis, kuris jau dabar atitinka griežtus Euro 6 standartus. Lyginant su dabartiniais Euro 5 standartus atitinkančiais varikliais, azoto oksidų emisija sumažėjo beveik 80 proc., o išmetamų kietųjų dalelių kiekis sumažintas perpus.
Degalų sąnaudas mažinančios techninės naujovės
„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)
Naujasis „Volvo FH“ yra sukurtas taupyti degalus ir tai užtikrina technologinės naujovės. Viena iš jų yra „Volvo I-Torque“ jėgos agregatų sistema, kuri užtikrina ne mažesnį kaip 2 800 Nm variklio sukimo momentą ir veikia esant nedideliems sūkiams, todėl variklis dirba tyliai ir užtikrina puikų sunkvežimio valdomumą. Didelę „I-Torque“ sistemos galią užtikrina du pagrindiniai komponentai – naujasis „D13 Euro 6“ variklis ir nauja automatizuota „I-Shift 2“ pavarų dėžė su dviguba sankaba. „Volvo Trucks“ pirmieji sunkiajame sunkvežimyje įdiegė automatizuotą transmisiją su dviguba sankaba.
„I-Torque“ sistema iki 4 proc. sumažina degalų sąnaudas. O „I-See“, su „I-Shift“ pavarų dėže susietas programinės įrangos paketas, kaupia informaciją apie įkalnes ir nuokalnes. Veikdamos autopiloto principu, „I-See“ ir „I-Shift“ sistemos reguliuoja pavarų perjungimą ir tokiu būdu padeda mažinti degalų sąnaudas kelyje. „I-Torque“ jėgos agregatai, „I-See“ sistema ir kiti naujųjų „Volvo“ sunkvežimių komponentai, tokie kaip atjungiamas oro kompresorius, leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 10 proc., arba 4100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui.
Išskirtinis valdymas
Stende - „Volvo FH“ 4x2 vilkikas su 13 litrų, 500 AG varikliu, ir tai yra pirmasis pasaulyje sunkiasvoris sunkvežimis su nepriklausoma priekine pakaba (IFS). Visi priekiniai ratai turi nepriklausomą pakabą, kuri užtikrina stabilesnį važiavimą keliu. IFS ir krumpliastiebinis vairo mechanizmas lemia, kad ratai reaguoja greičiau, todėl sunkvežimis yra lengviau valdomas kelyje. „Volvo“ stende IFS sistema pristatoma ir kaip atskiras komponentas.
Nauja kabina - erdvesnė ir patogesnė
„Volvo FH“ (nuotr. Gamintojo)
Vienas pasikeitimų, kuriuos išvys parodos Hanoveryje lankytojai - su niekuo nesupainiojamas naujojo „Volvo FH“ kontūras, pabrėžiantis šios serijos sunkvežimių dinamiškumą. Judesio įspūdį sukuria kabinos linijos ir formos, viena kurių - į priekį ir žemyn nukreiptas viršutinis ratų arkų kraštas. Kitas svarbus dizaino pokytis - vertikalesni priekiniai statramsčiai, dėl kurių padidėjo „Volvo FH“ kabinos erdvė. Kabinos tūris padidėjo vienu kubiniu metru, o tai leido 300 litrų padidinti daiktadėžių tūrį ir atstumą iki lubų nuo variklio dangčio.
Naujuosiuose „Volvo“ sunkvežimiuose vairuotojai gali ne tik jaustis kur kas patogiau, bet ir produktyviau dirbti. Stende lankytojai galės išvysti atnaujintą vairuotojo kabinos interjerą, pristatomą perskeltoje kabinoje, ir apžiūrėti šimtus techninių ir dizaino ypatybių, kurios paverčia „Volvo FH“ efektyvaus darbo vieta.
Be to, IAA parodos svečiai galės įsitikinti, kad naujojo sunkvežimio kabina gali būti puiki vieta poilsiui ir laisvalaikiui. Neperkrautas ir funkcionalus FH serijos dizainas bei subtilus skandinaviško stiliaus interjeras sunkvežimio vairuotojui sukuria erdvę, tinkamą poilsiui ir atsipalaidavimui.
„Volvo FH16“ atitinka aukščiausius standartus
„Volvo FH16“, galingiausias „Volvo“ sunkvežimis, turintis 16 litrų ir 750 AG, 3 550 Nm sukimo momento variklį, parodoje bus pristatomas ir kaip standartinis 4x2 vilkikas, ir kaip 8x4 konfigūracijos sunkiasvoris vilkikas. Jau daugelį metų transporto kompanijos renkasi „Volvo FH16“ sunkvežimius dėl aukščiausių standartų, efektyvumo, galingumo ir komfortabilumo - šios savybės dar labiau sustiprintos naujojoje versijoje.
Saugiausias „Volvo“ sunkvežimis
Dėl daugybės technologinių sistemų, sumažinančių eismo įvykių tikimybę, ir tvirtos konstrukcijos, apsaugančios vairuotoją ir keleivius nuo avarijų padarinių, naujasis „Volvo FH“ yra pats saugiausias sunkvežimis, kokį tik yra sukūrę „Volvo“. Šis „Volvo“ sunkvežimis daugiau nei tūkstantį kartų buvo tikrinamas kompiuterinėse simuliacijose ir dvidešimt kartų tikrintas susidūrimų testuose.
IAA parodoje bus galima išvysti ir saugumo testuose išbandytą „Volvo FH“ sunkvežimį. Jis atlaikė susidūrimo testą, kuris imitavo dažniausiai pasitaikančią susidūrimo su nejudančiu objektu greitkelyje situaciją. Daugybė sunkvežimio ypatybių ir funkcijų buvo pertvarkyta siekiant užtikrinti maksimalų regėjimo lauką ir prisidėti prie pagerėjusių matomumo ir vairavimo sąlygų. Didesni langai, pertvarkytas prietaisų skydas ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai - tai tik dalis pokyčių, sumažinsiančių avarinių situacijų riziką.