„Toyota“ neiškentė ir nesulaukė Tokijo automobilių parodos atidarymo – neapsikentę japonai pagaliau pristatė savo klasikinės komponuotės sportišką automobilį. Europoje ši mašina bus vadinama „Toyota GT86“, o Japonijoje – tiesiog „Toyota 86“. Su šiuo automobiliu japonai vėl sugrįžo į sportiškų automobilių sektorių, kur kadaise puikiai jautėsi „Toyota Celica“ ar jau klasika tapusi „Toyota Corolla AE86“.
Europoje ši mašina bus vadinama „Toyota GT86“. (nuotr. Gamintojo)
„Toyota GT86“ yra bendras „Toyota“ ir „Subaru“ konstruktorių darbo vaisius. Tokijo automobilių parodoje „Subaru“ parodys savą šio automobilio versiją „BR-Z“. Be viso to, automobilis Jungtinėse Valstijose bus pardavinėjamas ir kaip „Scion FR-S“.
Europoje ši mašina bus vadinama „Toyota GT86“. (nuotr. Gamintojo)
Automobilio ratus suka 2 litrų darbo tūrio „Subaru“ meistrų sukurtas opozicinis keturių cilindrų motoras, kurio galia siekia 200 a.g. Jo sukimo momentas perduodamas galinės ašies ratams per 6 pavarų mechaninę dėžę. Tiesa, yra galimybė užsisakyti ir „automatą“.
Automobilio ratus suka 2 litrų darbo tūrio „Subaru“ meistrų sukurtas opozicinis keturių cilindrų motoras. (nuotr. Gamintojo)
Automobilio gamintojai teigia, kad dėl itin žemo svorio centro „Toyota GT86“ turėtų pasižymėti puikiomis valdymo savybėmis. Tuo norisi tikėti, nes ir automobilio svoris tarp ašių paskirstytas idealiai – priekinei ašiai tenka 47 proc., o galui 53 prc. svorio.