Būsimas „Porsche“ elektromobilis nebus panašus ne į vieną šiuo metu rinkoje esantį modelį. Vokiškų automobilių gamintoja teigia, jog būsimas elektromobilis bus labai panašus į „Mission E“, kuris neperseniausiai prikaustė daugelio „Porsche“ entuziastų dėmesio. Tai bus platus, agresyvus, modernus sedanas, kuris greičiu nenusileis pačiam brangiausiam „Porsche“ modeliui - „918 Spyder“.
Būsimas „Porsche“ elektromobilis turės nemažai komponentų pasiskolintų iš „Porsche 919 Hybrid“ bolido, kuris dalyvauja ilgųjų nuotolių varžybose. Automobilis ne vieną, bet du elektros motorus ir galingą bateriją, kurios pajėgumas sieks maždaug 600 arklio galių. „Porsche“ atstovai neslepia, jog būsimas elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 3.5 sekundės, 0 - 200 km/val. per mažiau nei 9 sekundes.
Įdomu yra tai, jog „Porsche“ su naujuoju modeliu stengsis įtikti užkietėjusiems šios markės entuziastams. Automobilis turės keturių vairuojamųjų ratų sistemą ir „Porsche Torque Vectoring“ vardu pavadintą sistemą, kuri stebės kiekvieno rato sukibimą su kelio danga ir priklausomai nuo situacijos, kiekvienam ratui siųs atitinkamą kiekį energijos, jog galėtų užtikrinti didžiausią sukibimą su kelio danga. Tai nebus tik elektromobilis, tai bus vairavimo malonumą mėgstančių automanų elektromobilis.
„Porsche“ pristatydama „Mission E“ konceptą teigė, jog šis automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti maždaug 500 kilometrų. Panašų atstumą gali nuvažiuoti „Tesla Model S“ ir būsimas „Audi e-Tron“ visureigis, kuris pasirodys artimiausioje ateityje.
Kaip ir daugelis modernių elektromobilių, taip ir naujasis „Porsche“ kūrinys bus aprūpintas „Turbo Charging“ vardu pavadinta sistema, kuris vos per 15 minučių leis automobilyje esančias baterijas įkrauti iki 80 procentų.