Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po ilgų derybų, vienas didžiausių senojo žemyno automobilių koncernų „Fiat Group“, sutiko įsigyti likusias „Chrysler“ koncerno akcijas už 2.65 milijardo eurų.
„Fiat Group“ ir „UAW“ profsąjungų derybos truko daugiau nei metus. Daugiau kaip 40 procentų akcijų turėjusi profsąjunga stengėsi pasipriešinti dviejų automobilių koncernų susijungimui, tačiau koją pakišo teismo nuosprendis, kuris sutrukdė „UAW“ atstovams savo dalį akcijų parduoti biržoje.
„Fiat Group“ šiuo metu valdo beveik 60 procentų „Chrysler“ koncerno akcijų. Pirmą kartą italai šio gamintojo akcijas įsigijo 2009 metais, kai „Chrysler“ paskelbė bankrotą.
Susijungus dviems gamintojams į priekį pagaliau pajudės naujų „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Maserati“ produktų kūrimas. „Chrysler“ šiuo metu savo sąskaitoje turi kelis šimtus milijonų dolerių, kuriais galės pasinaudoti „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Maserati“ inžinieriai.
Atrodo, kad tikrai sulauksime itališkų markių atgimimo!
Po ilgų derybų, vienas didžiausių senojo žemyno automobilių koncernų „Fiat Group“, sutiko įsigyti likusias „Chrysler“ koncerno akcijas už 2.65 milijardo eurų.
„Fiat Group“ ir „UAW“ profsąjungų derybos truko daugiau nei metus. Daugiau kaip 40 procentų akcijų turėjusi profsąjunga stengėsi pasipriešinti dviejų automobilių koncernų susijungimui, tačiau koją pakišo teismo nuosprendis, kuris sutrukdė „UAW“ atstovams savo dalį akcijų parduoti biržoje.
„Fiat Group“ šiuo metu valdo beveik 60 procentų „Chrysler“ koncerno akcijų. Pirmą kartą italai šio gamintojo akcijas įsigijo 2009 metais, kai „Chrysler“ paskelbė bankrotą.
Susijungus dviems gamintojams į priekį pagaliau pajudės naujų „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Maserati“ produktų kūrimas. „Chrysler“ šiuo metu savo sąskaitoje turi kelis šimtus milijonų dolerių, kuriais galės pasinaudoti „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Maserati“ inžinieriai.
Atrodo, kad tikrai sulauksime itališkų markių atgimimo!