Neretai parduotuvėje nuolaidų kuponų turėtojai yra vertinami kaip antrarūšiai pirkėjai, kuriems verslas daro paslaugą, o ne atvirkščiai. „Forrester Consulting“ nustatė, kad toks įsitikinimas yra daugiau nei klaidingas.
Paaiškėjo, kad pirkėjai su nuolaidų kuponais vidutiniškai yra linkę išlaidauti daugiau nei kiti klientai.
Nuolaidų kuponas kai kuriuos žmones paskatina pirkti, net jeigu iki tol apie tokį pirkinį jie pernelyg negalvojo. Be to, šie pirkėjai neretai kartu įsigyja ir tų prekių, kurioms nuolaidos nėra taikomos.
Minėta bendrovė išsiaiškino, kad internetu perkantys asmenys, kurie naudojasi nuolaidų kuponais per metus išleidžia 800 JAV dolerių daugiau už tradicinius pirkėjus.
88 proc. tokių pirkėjų sako, kad nuolaida tapo lemiamu faktoriumi priimant sprendimą pirkti ar nepirkti. 60 proc. pirkėjų, kurie internetinės parduotuvės krepšelyje laiko tam tikras prekes, tačiau jų neperka yra linkę persvarstyti savo sprendimą ir įsigyti produktą kuomet internetu sulaukia pasiūlymo įsigyti daiktą su nuolaida.