Po savaitės rezultatai bus rodomi Vilniaus miesto lauko reklamos ekranuose. Taip pat bus galima balsuoti naudojant išmaniuosius įrenginius skenuojant QR kodą.
Interaktyvios auditorijos apklausos sistemos „IQ Polls“ kūrėjai liepos 1 dieną kartu su Vilniaus miesto savivaldybe bei žiniasklaidos partneriais pradėjo „Laimės barometro” projektą www.happybarometer.com, kurio tikslas – skatinti vilniečius ir miesto svečius daugiau šypsotis ir dalintis geromis emocijomis. Nuo šiandien apsilankę puslapyje www.happybarometer.com vilniečiai ir miesto svečiai gali pažymėti savo nuotaikos lygį bei pamatyti, koks yra bendras miesto laimės indeksas. Matuoti savo nuotaiką galima kas valandą.
„Laimės barometras“ yra socialinis projektas ir nepretenduoja į mokslinį tyrimą. Juo norima paskatinti žmones Vilniuje ir kituose pasaulio miestuose daugiau šypsotis ir dalintis savo šypsenomis su kitais.
„Šiandien prasideda projekto pirmas etapas, kai pradeda veikti internetinis puslapis. Kitą savaitę „Laimės barometro“ duomenis jau bus galima matyti Vilniaus miesto lauko ekranuose, prasidės socialinė kampanija, skatinanti vilniečius dalintis savo šypsena su kitais. Kviečiame visus prisidėti prie šios socialinės iniciatyvos ir dalintis savo šypsenomis“, – sakė vienas „IQ Polls“ projekto partnerių Artūras Jonkus.
Ateityje prie projekto prisidėjus kitiems pasaulio miestams bus galimybė stebėti pasaulio miestų laimės indeksus bei juos lyginti tarpusavyje.
Apie „IQ Polls“
„IQ Polls“ – interaktyvi auditorijos apklausos sistema, kuri leidžia apklausti auditoriją ir atsakymus gauti online režimu bei juos iškart apibendrinti. IQ Polls yra Microsoft BizSpark programos narys. IVPK konkurse “Naujasis knygnešys” IQ Polls projektas buvo pripažintas geriausiu šių metų e-komercijos projektu.