Naują, smagų ir originalų LNK projektą „Supertortas“ (originalus formatas „Ranking the Stars“), kuriame žvaigždės reitinguoja žvaigždes, ves aštrusis Algis Ramanauskas, pranešė LNK televizija. „Supertortas“ - tai netikėtumų, apkalbų, intrigų ir humoro kupina įžymybių laida, toks saldus šou, kad net studija įrengta lyg vienas didelis tortas su rožytėmis
.
„Kai pamačiau, kaip studijoje juokiasi kuklūs ir darbštūs japonai, net nedrįstu prognozuoti, ką darys lietuviai. Formatas toks, kad neša neišvengiamą linksmumą. Laida skirta tam, kad žmonės pailsėtų, čia nebus jokių graudenimų ar intelekto demonstravimo. Ji bus labai linksma, vienoje laidoje teko matyti, kaip vedėjas net nugriūva iš juoko“, - sako Algis Ramanauskas.
Projektą prodiusuos žinomas žurnalistas, „TV akademijos“ įkūrėjas Audrius Lelkaitis. A. Lelkaitis jau konsultuojasi su japonų prodiuseriais, sukūrusiais formatą „Ranking of the Stars“, kaip formatą kuo geriau įgyvendinti Lietuvoje.
„Man džiugu, kad galime remtis japonų, olandų, britų patirtimi, kad suteiktume didžiausią malonumą žiūrovams. Formatas tiek smagus, kad negaliu įsivaizduoti kažko analogiško. Bandymai jį imituoti tikrai nepavyks“, - sako Audrius Lelkaitis.
Originaliajame formate dešimt asmenybių – moterų arba vyrų - puošiančių populiariausių žurnalų viršelius, mirgančių televizorių ekranuose bei žavinčių minias koncertų salėse, susitiks LNK studijoje ir vertins viena kitą įvairiausias klausimais.
„Per mažai seksuali, kad būtų žvaigždė“ , „Per daug sau leidžia viešumoje“, „Būdama žvaigždė, galėtų daugiau investuoti į savo išvaizdą“, „Pernelyg dažnai patenka ant žurnalo viršelio“, „Išleidžia daugiausia pinigų drabužiams“, - tokiomis ir dar smagesnėmis temomis žvaigždės kalbės vienos apie kitus.
Laidos dalyviai pagal pateiktas temas išreitinguos savo kolegas ir sudarys dešimtukus. Jie šou vedėjui ir esantiems studijoje turės paaiškinti, kuo remiantis sudarė tokį dešimtuką. Kad šou būtų smagesnis, laidos dalyvius reitinguos ir šimtas žiūrovų iš gatvės, o linksmiausi jų pasisakymai nuskambės pačioje laidoje, girdint ir žvaigždei, kuriai šie žodžiai ir skirti. Laidos pabaigoje reitingai sulyginami. Ta žvaigždė, kurios sudarytas žvaigždžių dešimtukas sutaps su paprastų žiūrovų reitingavimu, laimės prizą.
Tačiau viskas gali baigtis ir priešingai - be prizo ir su dvigubu antausiu. Jeigu tave „nureitinguoja“ ne tik kolegos, bet ir „blogiausiai“ įvertina ir žiūrovai?
Pasaulyje populiarėjantį formatą „Ranking the Stars“ LNK įsigijo iš kompanijos „Outright Distribution“. Šis šou nuo 2004 m. liepos rodomas Japonijoje, per „Asahi“ televiziją. Šou originali idėja, bemat atrišanti liežuvį net ir didžiausiam tyleniui, yra revoliucinė netgi Japonijai, kur gimsta daug inovatyvių TV projektų. Todėl „Ranking the Stars“ nuo 2004 metų neiškrenta iš populiariausiųjų laidų dešimtuko, reguliariai sutraukdama prie ekranų arti 10 milijonų žiūrovų.
„Ranking the Stars” tarsi magnetas traukia įvairaus amžiaus žiūrovą, kuriam rūpi žmonių iš pirmųjų žurnalų puslapių gyvenimas nuo šampano purslų iki pilkos kasdienybės. Iškalbinga detalė: dėl didelių laidos reitingų norintys reklamuotis turi laukti savo eilės, sakoma LNK pranešime.