Nacionalinė vartotojų konfederacija informuoja vartotojus, įsigijusius keliones per bet kurį kelionių organizatorių, ir dėl susiklosčiusių aplinkybių, kuomet Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo paskelbtas karantinas, neturėjo galimybės pasinaudoti kelionių organizatorių teikiamomis paslaugomis ir išvykti į suplanuotą kelionę bei nori atgauti sumokėtas pinigines lėšas iš kelionių organizatorių, yra kviečiami jungtis prie grupės ieškinių, rašoma pranešime spaudai.
Informuojame, kad vartotojai pirminiame skundų pateikimo etape yra kviečiami teikti skundus ir registruotis grupiniame ieškinyje prieš kelionių organizatorių. Pirminės registracijos etape prašome vartotojų pateikti trumpą skundo informaciją, nurodyti konkretų kelionių organizatorių, planuota kelionės datą ir savo kontaktinius duomenis.
Nacionalinė vartotojų konfederacija registravusi 20 vartotojų skundų prieš bet kurį kelionių organizatorių informuos visus užsiregistravusius vartotojus ir prašys jų pateikti šiuos dokumentus:
1. Pirkimo sutartį (kartu su priedais) sudarytą su kelionių organizatoriumi;
2. Mokėjimus pagrindžiančius dokumentus (kasos čekius, kvitus, mokėjimo pavedimo kopijas ir kitus dokumentus pagrindžiančius piniginių lėšų sumokėjimo faktą);
3. Kitus turimus dokumentus susijusius su įsigyta, bet neįvykusia kelione.